فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در همایش " مدار امید " : تبیین مهمترین رسالت رسانه انقلاب است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در همایش " مدار امید " : تبیین مهمترین رسالت رسانه انقلاب است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در همایش
سردار زارع کمالی نقش رسانه، روابط عمومی ها و مسئولین فضای مجازی را بسیار مهم عنوان و تبیین و انعکاس رویدادهای کشور و انقلاب را به مردم مهمترین رسالت جبهه رسانه انقلاب مطرح کرد.
کد خبر: ۲۰۲۹۸
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷

به گزارش سپاه نیوز؛ به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی در همایشی با عنوان « مدار امید » با حضور فرماندهان و مسئولین سپاه الغدیر استان یزد از مدیران روابط عمومی در رده های سپاه الغدیر تجلیل بعمل آمد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این همایش به تبیین نقش و جایگاه و رسالت مهم روابط عمومی ها پرداخت .

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب افزود: در دنیای امروز رسانه در عقب راندن دشمن از موشک و پهباد موثرتر است و ما باید در عملیات رسانه ای در موقعیت آفندی عمل کنیم و نه پدافندی .

وی در رویدادهای اخیر مثل عملیات غرور آفرین و دشمن شکن «وعده صادق» نقش رسانه و روابط عمومی ها و مسئولین فضای مجازی را بسیار مهم دانست و تبیین و انعکاس رویدادهای کشور و انقلاب را به جامعه و مردم؛ مهمترین رسالت جبهه رسانه انقلاب دانست تا با روایت به موقع از طرف ما از روایت های نادرست دشمن جلوگیری شود .

در ادامه این همایش معاون روابط عمومی سپاه الغدیر به تشریح عملکرد یکسال گذشته سپاه الغدیر پرداخت و همچنین در پایان این مراسم توسط فرمانده سپاه الغدیر از مدیران روابط عمومی در رده های سپاه الغدیر تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر
captcha