فرمانده سپاه قدس استان گیلان: کارآمدی دولت به مردم بازگو شود

فرمانده سپاه قدس استان گیلان: کارآمدی دولت به مردم بازگو شود

فرمانده سپاه قدس استان گیلان: کارآمدی دولت به مردم بازگو شود
فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: تبیین عملکرد دولت سیزدهم به صورت تخصصی توسط دستگاه‌های اجرایی و کارشناسان آنان انجام شود تا کارآمدی دولت به خوبی به مردم بازگو شود.
کد خبر: ۲۰۳۲۱
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس استان گیلان در جلسه قرارگاه جهاد تبیین که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد با تاکید بر انجام کارهای جهادی توسط دستگاه ها و خدمت رسانی درست به مردم اظهار کرد: تا انتخابات ریاست جمهوری فرصت زیادی نداریم و نیاز به کار جهادی و عملیات تبیینی مناسبی داریم تا شاهد انتخابات باشکوهی باشیم.

وی با بیان اینکه اعتلای انقلاب اسلامی ، عزت کشور و همچنین یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی)  ایجاد فضای مناسب برای برگزاری انتخابات باشکوه است تا مردم حماسه دیگری را خلق کنند، گفت: در این راستا باید قرارگاه جهاد تبیین در استان ایجاد و جلسات آن نیز به صورت هفتگی برگزار شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم که بحث های تبیینی را برای کارکنان جدی بگیرند زیرا ظرفیت بزرگی در این بخش وجود دارد، افزود: تبیین عملکرد دولت سیزدهم به صورت تخصصی توسط دستگاه‌های اجرایی و کارشناسان آنان انجام شود تا کارآمدی دولت به خوبی به مردم بازگو شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha