اولین همایش بسیج دریایی سپاه برگزار شد

اولین همایش بسیج دریایی سپاه برگزار شد

اولین همایش بسیج دریایی سپاه برگزار شد
همایش فرماندهان ناوگروه های بسیج دریایی سپاه در مشهد مقدس برگزار شد .
کد خبر: ۲۰۳۹۳
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲

به گزارش سپاه نیوز؛ همایش فرماندهان ناوگروه های بسیج دریایی سپاه در جوار بارگاه ملکوتی امام علی ابن موسی رضا(علیه السلام ) در مشهد مقدس برگزار شد . 
دریادار دوم پایدار معاون بسیج دریایی با اشاره به نقش مهم و روز افزون بسیج دریایی گفت : این همایش با تدبیر سردار فرمانده نیرو ی دریایی سپاه با حضور  210 نفر از فرماندهان ناوگروههای سازماندهی شده بسیج دریایی و مردمی به مدت ۵ روز برگزار شد . 
معاون بسیج دریایی ندسا اظهار داشت:  تعداد ۷۰ نفر از فرماندهان ناوگروههای بسیج دریایی شرکت کننده  از برادران اهل سنت  بودند و  بسیج دریایی را که نماد عینی و عملی وحدت امت اسلام در دریا  است را به عنوان الگو می توان برای امت اسلام معرفی کرد‌.
وی اظهار داشت : عمده فرماندهان ناوگروه های بسیج دریایی شرکت کننده از سرشناسان  جامعه صیادی کشور هستند به همین مناسبت از مهندس حسینی رئیس سازمان شیلات دعوت شد تا سوالات و درخواست های صیادان از نزدیک شنیده شود  و شاهد کم شدن مشکلات و رونق کار قشر زحمت کش و پر زحمت  صیادان باشیم.
دریادار دوم پایدار،پس از تاسیس بسیج دریایی در سال ۱۳۹۷ تا کنون بیش از ۱۷  هزار شناور اعم از سبک و نیمه سنگین درقالب ۷۰۰ ناوگروه سازماندهی شده است . 
بسیج دریایی ظرفیت بسیار عظیمی را در تولید قدرت و امنیت دریایی رقم زده است که این الگوی موفق را می‌توان مولفه ای اثر گذار  در ایجاد امنیت پایدار در راستای توسعه سواحل و اقتصاد دریا بر شمرد.

ارسال نظر
captcha