نماینده ولی‌ فقیه در سپاه: شهادت اسماعیل هنیه حرکت مقاومت را کند نخواهد کرد

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه: شهادت اسماعیل هنیه حرکت مقاومت را کند نخواهد کرد

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه: شهادت اسماعیل هنیه حرکت مقاومت را کند نخواهد کرد
حجت‌الاسلام والمسلمین «حاجی صادقی» گفت: شهید اسماعیل هنیه در میدان‌ها ثبات قدم و سازش ناپذیری خود را ثابت کرد. شهادت عزیزان قبلی حرکت مقاومت را کند نکرد و شهادت ایشان هم حرکت مقاومت را کند نخواهد کرد.
کد خبر: ۲۰۴۰۸
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه امروز ( چهار شنبه) در تجمع مردم تهران در میدان فلسطین در سخنانی، اظهار داشت: در مراسم شهادت یکی از بزرگترین رهبران مقاومت هستیم که به آرزوی خود که شهادت بود رسید و ما را در غم و اندوه خود باقی گذاشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی افزود: شهید اسماعیل هنیه در میدان‌ها ثبات قدم و سازش ناپذیری خود را ثابت کرد. شهادت عزیزان قبلی حرکت مقاومت را کند نکرد و شهادت ایشان هم حرکت مقاومت را کند نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: شهادت اسماعیل هنیه جبهه مقاومت را منسجم تر و متحدتر و عزم آنها را برای نابودی دشمن بیشتر می کند و در این راه هیچ قدرتی نمی تواند به دشمنان کمکی کند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا بخواهد یا نخواهد موتور انقلاب و مقاومت با حرکت جهادی خود دنیا را فرا گرفته و بزودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی بوده و به فضل خدا نابودی آن را در همین میدان فلسطین جشن خواهیم گرفت.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی اضافه کرد: مردم غزه، کودکان غزه و جبهه مقاومت و رزمندگان حماس و جهاد اسلامی، ما به شما می گوییم که با این شهادت عزم و روحیه ملت ما و جبهه مقاومت برای مقابله با این رژیم ستمگر قوی‌تر و قدرتمندتر خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: امروز خون رهبران جبهه مقاومت اعم از شیعه و سنی با هم آمیخته شده است. امروز جبهه اسلامی، جبهه مقاومت و جبهه ایستادگی تشکیل شده است. 

 
انتهای پیام

ارسال نظر
captcha