پیام تسلیت سرلشکر سلامی به سید حسن نصرالله

پیام تسلیت سرلشکر سلامی به سید حسن نصرالله

پیام تسلیت سرلشکر سلامی به سید حسن نصرالله
فرمانده کل سپاه شهادت " ابومحسن فواد شکر " را به سید حسن نصرالله تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۰۴۱۱
جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله رهبر پرافتخار مقاومت اسلامی لبنان، شهادت " ابومحسن فواد شکر " را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

مجاهد نستوه جناب حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله رهبر پرافتخار مقاومت اسلامی لبنان ( دامت برکاته)

سلام علیکم؛

شهادت، عالی ترین مرتبه "حضور عندالرب " است که اولیاء الهی، آن را "افضل قُرُبات" خوانده اند و عاشقان، آن را "احلی من العسل" دیده اند، و چه جاهلند دشمنان خزیده در ظلمتکده ها که به گمان انتقام، بندگان مخلص خداوند متعال را به آن تهدید می کنند ! در واقع آنان پلی می سازند برای رسیدن مان به معشوق ! و چه باشکوه شهدای ما به این اشقیا خطاب کرده و شادمانه گفته اند سینه هایمان را بشکافید تا ببینید در آن جز تمنای وصال نیست . 

اینجانب به جنابعالی که قافله سالار مجاهدان و شهیدان سرافراز مقاومت هستید و بسیاری در شعاع عشق و معنویت شما سرود الهی "من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر"  سر دادند ، و همچنین آحاد ملت مقاوم و رشید لبنان و رزمندگان جبهه مقتدر مقاومت اسلامی،شهادت پر فیض سردار شجاع مقاومت شهیدالقدس " ابومحسن فواد شکر " از سلاله شهیدان عاشورا و سلسله مجاهدان کربلای حسینی و شهدای عزیز همراه او که در جنایت تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت به این فیض بزرگ نائل آمدند، را صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می نمایم .

 
بی تردید شهید عزیز حاج محسن خلاصه شهدای نهضت مبارک حزب الله لبنان و نوید بخش پیروزی عظیم جبهه حق است و دشمنان امت اسلامی به ویژه باند تبهکار ، جنایتکار و تروریست صهیونی و قاتلان زنان ، کودکان و مردان مظلوم غزه و حامیان آن باید منتظر خشم مقدس و انتقام سخت و حتمی مجاهدان مومن ، مصمم و با اراده اضلاع مقاومت اسلامی و خونخواهی آنها باشند.

 
 "و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم"

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ارسال نظر
captcha