با حضور سرلشکر سلامی ؛ 14 جلد کتاب تاریخچه نیروی دریایی سپاه رونمایی شد

با حضور سرلشکر سلامی ؛ 14 جلد کتاب تاریخچه نیروی دریایی سپاه رونمایی شد

با حضور سرلشکر سلامی ؛ 14 جلد کتاب تاریخچه نیروی دریایی سپاه رونمایی شد
با حضور فرمانده کل سپاه 14 جلد کتاب با موضوع دکترین رزم و تاریخچه نیروی دریایی سپاه رونمایی شد .
کد خبر: ۲۰۴۱۴
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰

به گزارش سپاه نیوز ؛ با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه ،  دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار عیسایی معاون دانش و پژوهش سپاه و حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید رئیسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا، 14 جلد کتاب با موضوع دکترین رزم نیروی دریایی سپاه ، شامل تاریخچه ی  پر افتخار این نیرو در سطوح مختلف رزم رونمایی شد.

دریادار دوم پاسدار احمد راستی مسئول مرکز مطالعات نیروی دریایی سپاه گفت: این کتاب ها بخشی از تاریخچه تاسیس و رویدادها و افتخارات نیروی دریایی سپاه است که طی سه سال کار تحقیقاتی و مطالعاتی تدوین شده است .

دریادار راستی با اشاره به ادامه مسیر تدوین تاریخچه شفاهی نیروی دریایی سپاه گفت: درصدد ایجاد گنجینه ای از رزم و دلاوری فرزندان ملت عزیزمان در دریا برای آیندگان هستیم تا جوانان ما بدانند در این نقطه ای که قرار داریم چه رنجها و مصائبی پشت سر گذاشته شده است.

دریادار دوم راستی در ادامه با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مد ظله العالی ) که فرمودند «تا ندانیم چگونه بوده‌ایم، نخواهیم دانست که امروز چه در اختیار داریم" اظهار داشت : از تاریخ نیروی دریایی سپاه باید درس ایستادگی و رشادت بیاموزیم . کتابت و تحقیق متقن و استخراج علمی تاریخ شفاهی نیروی دریایی سپاه  در مرکز مطالعات نیروی دریایی سپاه به توفیقات خوبی دست یافته ایم و به فضل الهی در سال‌های آینده مجموعه کاملی از تاریخچه نیروی دریایی سپاه را مدون و در اختیار مردم عزیزمان  قرار خواهیم داد.

ارسال نظر
captcha