شهید طوسی نابغه ای حماسه ساز در عملیات‌های دفاع مقدس بود

سردار سیاوش مسلمی

شهید طوسی نابغه ای حماسه ساز در عملیات‌های دفاع مقدس بود

شهید طوسی نابغه ای حماسه ساز در عملیات‌های دفاع مقدس بود
در راستای دومین کنگره ملی ۱۴۵۰۰شهید سرافراز استان مازندران، یادواره ملي سردار رشید اسلام سرلشکر شهید محمد حسن طوسی " جانشین لشکر ویژه عملياتي ۲۵کربلا و شهید ملی اطلاعات و عملیات ملقب به نابغه فاو با حضور سرداران ، فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوري و با سخنرانی دکتر قالیباف " رئیس مجلس شورای اسلامی " در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد
کد خبر: ۲۰۵۱۴
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۱

فرمانده سپاه کربلا مازندران:
شهید طوسی نابغه ای حماسه ساز در عملیاتهای دفاع مقدس بود 

سردار سیاوش مسلمی در مراسم یادواره ملی سردار رشید اسلام سرلشکر شهید محمد حسن طوسی که در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد با گرامیداشت یاد امام و شهدا ، سیدالشهدای جبهه مقاومت، شهیدان خدمت و شهید مقاومت؛ اسماعیل هنیه بیان داشت: شهدا با نثار جان خود حق بزرگی بر گردن ما دارند و امروز وظیفه ما حفاظت و حراست از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران و پشتیبان از ولی فقیه زمان است.

وی  تاکید کرد: پیاده روی اربعین امسال قطعا با حضور همه عاشقان ابا عبدالله حسین  علیه السلام به یک حماسه ماندگار تبدیل خواهد شد.

سردار مسلمی ادامه داد: در تقویم ایران اسلامی ۱۸ مرداد روز شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است که یاد و خاطر همه شهدای مدافع حرم  را گرامی میداریم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه امروز از شهیدی یاد می کنیم که هم  فردی اطاعاتی بودند و‌ هم عملیاتی افزود: این ویژگی کمتر میان دیگر فرماندهان بوده است و این شهید بزرگوار افتخار کشور و‌ استان مازندران بوده و هستند فرمانده نابغه ای که نبوغ  خود را در فتح فاو و در عملیات‌ها و‌مناطق مختلف جنگی و‌جنگل های شمال ایفای نقش کرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: در راستای دومین کنگره شهدای سرافراز استان مازندران ،برنامه های مختلف تئاتر،تولید آثار هنری، فیلم، نمایشگاه دستاوردهای هواوفضا،نمایشگاه کتاب دفاع مقدس،تولید فیلم و سریال،چاپ کتاب در دست اقدام است و  که از مهر ماه امسال نیز ۱۲ اجلاسیه ملي در استان برگزار می شود.

وی افزود: از تلاش مجاهدانه همه عزیزان و ستاد مردمی که شبانه روزي در طول یک سال گذشته تلاش کردند  تا این اجلاسیه برگزار شود تقدیر می کنم

ارسال نظر
captcha