مسئول نمايندگی ولی فقيه در سپاه کربلا گفت: « پیام‌رسانی حضرت زینب (س)، راز ماندگاری قیام کربلا شد »

حجت‌الاسلام بهرامی

مسئول نمايندگی ولی فقيه در سپاه کربلا گفت: « پیام‌رسانی حضرت زینب (س)، راز ماندگاری قیام کربلا شد »

مسئول نمايندگی ولی فقيه در سپاه کربلا گفت: « پیام‌رسانی حضرت زینب (س)، راز ماندگاری قیام کربلا شد »
مسئول نمایندگی سپاه کربلا اظهار داشت: نسلی که امروز است باید تجربیات گذشته را بشنود و از ظرفیت‌های استان در این مسیر استفاده کنیم؛ پیام شهادت سید و سالار شهیدان اباعبدالله در کتب زیادی چاپ شد که باید در فرصت‌های متفاوت در دسترس جوانان قرار گیرد و فضا سازی مناسب در حوزه انجام شود.
کد خبر: ۲۰۵۱۵
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۸

مسئول نمایندگی سپاه کربلا مازندران پیام‌رسانی حضرت زینب (س)، راز ماندگاری قیام کربلا دانست و گفت: نهضت عاشورایی باید امروز بین جوانان فرهنگ‌سازی شود.

حجت‌الاسلام بهرامی مسئول نمايندگی ولی فقيه در سپاه کربلا در همایش یادگاران ماندگار و پیشکسوتان جهاد و شهادت نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا استان مازندران ویژه وابستگان غرب استان که در مجتمع امامت شهرستان چالوس برگزار شد، ضمن تسلیت ایام اربعین، اظهار داشت: خدا را شاکرم برای توفیقی که نصیب شد تا امروز در جمع عزیز جهاد شهادت میزبان باشیم در این مکان مقدس، مکان خدمت کردن که خاطرات زیادی دارند.

وی افزود: حدود ۴۰۰ بازنشسته نمایندگی وابسته داریم، این چهارمین جلسه است که به صورت منطقی برگزار می‌شود و هدف این بوده که دور هم بشینیم و خاطراتی از سال‌ها قبل بیان شود؛ به‌صورت یک شبکه است شبکه مجازی فکری فضای مجازی سیاسی داشته باشیم که می‌تواند یک هدایت در حوزه مقاومت بسیج باشد.

مسئول نمایندگی سپاه کربلا ادامه داد: نسلی که امروز است باید تجربیات گذشته را بشنود و از ظرفیت‌های استان در این مسیر استفاده کنیم؛ پیام شهادت سید و سالار شهیدان اباعبدالله در کتب زیادی چاپ شد که باید در فرصت‌های متفاوت در دسترس جوانان قرار گیرد و فضا سازی مناسب در حوزه انجام شود.

حجت‌الاسلام بهرامی تصریح کرد: هجرت و جهاد دو عامل پیروزی اسلام و دو عامل پیروزی مسلمانان در مکه بود، هشت سال دفاع مقدس ۸ سال از دور دست‌ترین شهرها و روستاها جوانان حضور داشتند تا یک وجب خاک اسلامی ایران در اختیار دشمن قرار نگیرد؛ ما ابتدا باید روشنگری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: چه خدماتی امروز علوم پزشکی مازندران به افراد می‌دهند در خصوص جوانی جمعیت، روشنگری مرحله سخت استقامت است، در واقعه کربلا نیز زینب کبری صبوری و استقامت زینب کرد تا روشنگری انجام شود؛ در نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردیم از ارزش‌ها و دفاع امروز هم باید در این میدان بایستیم.

مسئول نمایندگی سپاه کربلا  در پایان گفت: امروز هم سپاه مازندران و مازندران باید خط شکن باشد در پاسداری از ولایت در دفاع از ولایت؛ فتح مطلق امروز باعث جهانی شدن اربعین شد؛ در این خصوص باید کار فرهنگی بیشتری انجام شود، الحمدلله پیروزی از آن حسین بود و حسین حرکت عظیم و اون حرکتی که خواهرش که امتداد بخشید نهضت سیدالشهدا پیام رسانی بود تا به الان به دست ما رسیده و ما هم باید قدردان این نعمت عظیمی باشیم.

ارسال نظر
captcha