برگزاری مراسم گرامیداشت مادر شهیدان حاجی شاه در خرمشهر

برگزاری مراسم گرامیداشت مادر شهیدان حاجی شاه در خرمشهر

برگزاری مراسم گرامیداشت مادر شهیدان حاجی شاه در خرمشهر
مراسم گرامیداشت مرحومه مغفوره طاهره نیکویان مادر شهیدان حاجی شاه در مکتب قرآن خرمشهر باحضور جمعی از طلاب و خواهران بسیجی برگزار گردید.
کد خبر: ۲۰۵۵۴
چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳

مراسم گرامیداشت مرحومه مغفوره طاهره نیکویان، مادر مکرمه شهیدان ناصر،محمدحسین و طلبه شهیده شهناز حاجی شاه در مکتب قرآن توسط حوزه علمیه کوثر خرمشهر باحضور جمعی از طلاب و خواهران بسیجی  برگزار گردید.


در این مراسم،سرکار خانم گداس نژاد استاد حوزه علمیه کوثر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاجی شاه ، برای مرحومه از خداوند طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت کردند.

وی  بایادآوری اسوه بودن حضرت ام البنین س ،از مرحومه با توجه به سخنان مقام معظم رهبری این چنین یاد کردند؛ مقام مادر شهید از شهید کمتر نیست چون اینها مورد توجه خدا قرار گرفتند.خداوند یک نگاهی ویژه ای به همسران و مادران شهدا کرده که می‌توانند از دوستان  و یاران شفاعت کنند.

سرکار خانم گداس نژاد تاکید کردند که در برنامه های سالانه، در مناسبات مختلف از مادران ،همسران و خانواده شهدا دعوت شود تا یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشته شود.

در ادامه این مراسم، خواهران با قرائت سوره های قرآن، دعای توسل ، روضه خوانی و پذیرایی برای مرحومه طلب مغفرت  کرده و یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند.

ارسال نظر
captcha