رئیس‌جمهور ایران از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) بازدید کرد

رئیس‌جمهور ایران از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) بازدید کرد

رئیس‌جمهور ایران از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) بازدید کرد
دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور ایران، با حضور در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از توانمندی‌ها و دستاوردهای این مجموعه بازدید کرد.
کد خبر: ۲۰۵۸۲
شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

به گزارش روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، صبح روز شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳، رئیس‌جمهور با حضور در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از توانمندی‌ها و دستاوردهای این مجموعه بازدید کرد. در این بازدید، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و سردار سرتیپ پاسدار عابد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) حضور داشتند.

رئیس جمهور در بدو ورود پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های قرارگاه بازدید به عمل آورد و با پروژه‌های مختلف در حوزه‌های عمرانی، صنعتی و زیربنایی آشنا شد. سپس، با حضور در مرکز پایش و کنترل پروژه‌های قرارگاه، رئیس‌جمهور به صورت بر خط و زنده با برخی پروژه‌های منتخب ارتباط تصویری برقرار نموده و روند پیشرفت و انجام آنها را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

در این بخش از بازدید، توضیحاتی درباره نحوه نظارت و کنترل بر پیشرفت پروژه‌ها و همچنین دستاوردهای فناورانه قرارگاه ارائه شد. رئیس‌جمهور ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت‌گرفته در اجرای پروژه‌های ملی و زیربنایی، بر اهمیت نقش قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در توسعه زیرساخت‌های کلان کشور و تحقق اهداف توسعه‌ای جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مؤثرترین نهادهای اجرایی کشور، پروژه‌های متعددی را در زمینه‌های مختلف از جمله انرژی و نیرو، صنعت و معدن، زیرساخت‌های شهری و روستایی به عهده دارد.

 

ارسال نظر
captcha