«جهادگران بسیج سازندگی قزوین» پرچمداران خدمت بی‌منت به مردم هستند

سردار رستمعلی رفیعی آتانی/

«جهادگران بسیج سازندگی قزوین» پرچمداران خدمت بی‌منت به مردم هستند

«جهادگران بسیج سازندگی قزوین» پرچمداران خدمت بی‌منت به مردم هستند
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به کسب رتبه نخست گروه‌های جهادی بسیج سازندگی این استان در کشور گفت: جهادگران بسیجی استان قزوین با فداکاری و گام‌های خود پرچم ماندگار خدمت بی‌منت به ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی را برافراشته‌اند.
کد خبر: ۲۰۵۸۸
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷

سردار رستمعلی رفیعی آتانی اظهار کرد: جهادگران سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با اقدامات جهادی خود در عرصه‌های تعمیر، مرمت و ساخت منازل مسکونی ولی‌نعمتان و...  در قرارگاه جهادی نوروز امسال موفق به کسب رتبه اول کشوری در ارزیابی سازمان بسیج مستضعفین شدند. 
وی با قدردانی از زحمات تمامی گروه‌های جهادی و مسوولین قرارگاه جهادی بسیج سازندگی استان قزوین افزود: مسوولین قرارگاه محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی استان قزوین هر کجا که به میدان می‌آیند خوش می‌درخشند و با فداکاری و گام‌های خود، پرچم ماندگار خدمت بی‌منت به ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی را برافراشته‌اند. 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین کسب مقام اول بسیج سازندگی استان در بین تمام استان‌های کشور را مایه مباهات دانست و تصریح کرد: رجاء واثق دارم که برادران عزیز و خواهران مکرم جهادی برای خدا و رضایت خلق خدا پای در عرصه جهاد و خدمت گذاشته‌اند و مزد و اجرشان را از خالق مهربان خواهند گرفت. 
سردار رفیعی آتانی ادامه داد: وظیفه خود می‌دانم از تک تک جهادگران بسیجی استان قزوین تقدیر و تشکر کنم و توفیقات روزافزون آنها را از خداوند بزرگ مسئلت داشته باشم. 

ارسال نظر
captcha