آیین اختتامیه مسابقات قرآن و عترت کارکنان نیروی زمینی سپاه

آیین اختتامیه مسابقات قرآن و عترت کارکنان نیروی زمینی سپاه

آیین اختتامیه مسابقات قرآن و عترت کارکنان نیروی زمینی سپاه
بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت خانواده‌های نیروی زمینی سپاه با حضور ۴۰۰ شرکت کننده برگزار شد
کد خبر: ۲۰۶۱۷
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰

سرهنگ  ساجدی‌فر در آیین اختتامیه مسابقات قرآن و عترت کارکنان نیروی زمینی سپاه : نیروی زمینی سپاه برای زنده نگه داشتن نام قرآن، امنیت کشور و شعائر اسلامی شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

آیین اختتامیه مسابقات قرآن و عترت کارکنان نیروی زمینی سپاه با حضور سردار سرتیپ پاسدار روح الله نوری جانشین نیرو و جمعی از فرماندهان و مسئولین برگزار شد.


 سرهنگ پاسدار ساجدی‌فر معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآن کریم عنوان کرد : بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی با حضور ۴۰۰ شرکت کننده و در ۵ گروه دختران و پسرای بالای ۱۶ سال و دختران و پسران زیر ۱۶ سال و همسران، برگزار شد.


 وی افزود:  در این مسابقات که با حضور قرارگاه‌های دهگانه نیروی زمینی سپاه انجام شد؛  شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ ۳، ۵، ۱۰،۱۵،۲۰،۲۵  و حفظ کل، ترتیل ، اذان، مفاهیم سطح ۱ و ۲ و تحقیق تقلیدی با هم به رقابت پرداختند و از نفرات اول تا سوم تجلیل شد.


 معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه تصریح کرد : نیروی زمینی سپاه نام قرآن را بزرگ نگه می دارد  و نام این کتاب آسمانی بر پیشانی ما پاسداران می درخشد.


وی تصریح کرد : نیروی زمینی سپاه برای زنده نگه داشتن نام قرآن، امنیت کشور و شعائر اسلامی شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و این مسیر طولانی و  نورانی ادامه دارد . 


در ادامه این مراسم حجت الاسلام زنگنه مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به اهمیت ترویج قرآن کریم گفت:  باید تلاش کنیم تا قرائت قرآن همگانی و نهادینه شود.


 وی افزود قرآن پدیده با عظمتی است که بر قلب نازنین رسول الله وحی شده و جلادهنده قلب‌ها است .


حجت الاسلام زنگنه یادآور شد:  امروز در نوار غزه چادرهایی را برپا می‌کنند و در زیر بمباران‌ها مردم فلسطین قرآن می‌خوانند؛  امیدواریم به برکت همین قرآن کریم، رژیم صهیونیستی خوار و ذلیل شود.


 لازم به توضیح است در پایان مراسم صالح مهدی زاده شرکت کننده برنامه محفل صدا و سیما و نابغه قرآن کریم چند آیه زیبا از سوره شمس را قرائت کرد که تحسین حضار را در پی داشت و در پایان مراسم هم از نفرات برتر مسابقات با اهدای جوایز تقدیر شد.

گفتنی است نفرات برگزیده این دوره از مسابقات به مرحله نهایی مسابقات کل سپاه راه یافتند . 

 

تعداد بازدید : 6
 
ارسال نظر
captcha