سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سرنگونی نهمین پهپاد پیشرفته و گران قیمت آمریکایی خبر داد
در حالی که همین هفته پیش بود که یمنیها یک فروند پهپاد جاسوسی و رزمی آمریکایی از نوع MQ-9 بر فراز استان مارب سرنگون کردند، حالا سخنگوی نیروهای مسلح یمن میگوید یک پهپاد دیگر را این بار بر فراز استان سعده با استفاده از پدافند ساخت یمن به زیر کشیده است.
سرنگونی پیاپی پهبادهای آمریکایی در کنار تجاوزات روزمره این تروریستها به یمن نشان میدهد آنها علی رغم شکست سخت و قابل توجهی که از نیروهای مسلح یمن در نبرد ۱۱ ماه گذشته متحمل شدهاند همچنان اصرار دارند تا سیاست تجاوزگری و حمایت خود از رژیم منحوس و مغضوب صهیونیستی را به شکلهای مختلف ادامه دهند. اقدامات تجاوزکارانه آمریکاییها علیه کشورها و ملتهای دیگر هیچ وقت بدون پاسخ نمانده و نیروهای مسلح یمن نشان دادند که در این زمینه با کسی شوخی ندارند و با تمام قوا از تمامیت ارضی و منافع ملی خود دفاع میکنند.
گزارش خطا
ارسال نظر
تازه ها