برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در زنجان

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در زنجان

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در زنجان
مدیر امور خانواده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی«بوی ماه مهر» با محوریت غرفه‌های پوشاک ایرانی، ملزومات حجاب، لوازم‌التحریر ایرانی و اسلامی، صنایع‌دستی، بافتنی، محصولات طبی سنتی، میناکاری در مدرسه نمونه دولتی بسیج در حال برگزاری است.
کد خبر: ۲۰۶۳۴
سه‌شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷

رقیه نصیری اظهار داشت: در آستانه بازگشایی سال تحصیلی جدید مجموعه مدارس الگوی صالح استان زنجان در نظر گرفت نمایشگاه اقتصاد مقاومتی « بوی ماه مهر» برگزار کند.
وی بیان کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی« بوی ماه مهر» با محوریت وحضور غرفه‌های پوشاک، ملزومات حجاب، لوازم‌التحریر، صنایع‌دستی، محصولات طبی سنتی،بافتنی، میناکاری در مدرسه نمونه دولتی بسیج معراج اندیشه دخترانه در حال برگزاری است.
مدیر امور خانواده سپاه انصارالمهدی (عج) افزود: بازدید از این نمایشگاه 19 تا 20 شهریور ماه از ساعت 10 تا 18 بوده و بازدید برای عموم مردم و علاقمندان آزاد است.
وی گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با تهاجم فرهنگی برگزار شده و دراین نمایشگاه از وسایل و نوشت افزارهای با طرح ایرانی اسلامی به فروش می‌رسد.
مدیر مرکز امور خانواده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به اهمیت استفاده از لوازم داخلی اشاره کرد و گفت لوازم داخلی حاوی نمادهای فرهنگی یک کشور است و نقش مهمی در تقویت هویت های بومی دارد و نوشت افزارها با نمادهای خود نقش زیادی در انتقال فرهنگ یک کشور به کودکان و نوجوانان دارد و عامل مهمی برای شکل دهی به شخصیت آنها هستند.
وی ادامه داد:استفاده از نوشت افزار ایرانی علاوه بر تقویت فرهنگ ایرانی اسلامی باعث تقویت تولید داخلی می شود و همچنین باعث آشنایی کودکان و نوجوانان با مناطق ایران اسلامی می‌شود.