رسانه‌ها نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دارند

رسانه‌ها نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دارند

رسانه‌ها نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دارند
جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و پایداری به نسل جوان و نوجوان دارند.
کد خبر: ۲۰۶۴۵
سه‌شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹

 سردار علی افضلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) صبح سه شنبه در نشست هم اندیشی با موضوع برنامه‌های رسانه‌ای هفته دفاع مقدس گفت: ولایتمداری، ایثار، فداکاری و ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران و مردم قهرمان استان چهارمحال و بختیاری عامل اصلی پیروزی در هشت سال دفاع مقدس است. 
 
سردار افضلی با اشاره به اهمیت انتقال تجربیات و فرهنگ ایثار و دفاع مقدس به نسل‌های آینده، تأکید کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و پایداری به نسل جوان و نوجوان دارند که سالهای دفاع مقدس را درک نکرده‌اند. 
 
در این نشست که مدیران رسانه‌ای صدا و سیما، مسئولان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیران فرهنگی و رسانه‌ای و فضای مجازی بسیج نیز حضور داشتند، پیرامون برنامه‌های مختلف رسانه‌ای از جمله تهیه برنامه شبانه که بصورت زنده از شبکه‌های استانی و سراسری صدا و سیما پخش خواهد شد هم اندیشی شد. 
 
شایان ذکر است؛ جمع آوری سوژه‌های ناب دوران دفاع مقدس و هم افزایی با رسانه‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری برای تولید محتوا از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود. 
 
در این نشست از پویش‌های مختلف ازجمله؛ پویش کتاب «جمعلی»، پویش‌های «پدر رزمنده من و پدربزرگ رزمنده من» و «همکلاسی شهید من»، گفتگو با یادگاران جبهه و جنگ و فعالان عرصه ایثار و شهادت، بعنوان سایر اقدامات رسانه‌ای ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان چهارمحال و بختیاری عنوان شد.