اقدامات بسیج باید به گوش دنیا برسد

اقدامات بسیج باید به گوش دنیا برسد

اقدامات بسیج باید به گوش دنیا برسد
مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا مازندران گفت: بسیج همواره اقدامات مهم و تخصصی بزرگی در سطح کشور انجام می‌دهد که نیازمند اطلاع‌رسانی دقیق است تا به گوش دنیا برسد.
کد خبر: ۲۰۶۴۸
سه‌شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵

محمد جعفری "مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا مازندران" در آئین اختتامیه نمایشگاه اسوه و جشنواره مالک اشتر بسیج فریدونکنار که با تجلیل از برترین‌ها در حسینیه امام‌زاده قاسم(ع) شهر آستانه‌سرا برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی متوجه بزرگی کار جهادی در این غرفه‌ها نخواهد شد مگر اینکه ضرورت انجام اقدامات بسیج به دنیا برسد که بگویند انقلاب اسلامی از بدو تولدش تا به امروز تنها نبود.
وی افزود: ما برای اولین بار بعد از سال‌ها موفق به کسب مدال‌های المپیادی دنیا با ۱۱ اختراع جدید در سطح کشور شدیم که متاسفانه روایت درست و صحیح انجام نشد.
مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا ادامه داد: اگر نمایشگاه برگزار می‌کنیم یعنی با عرصه بزرگ تربیت نیروهای تراز تمدنی انقلاب با تمام دنیا می‌جنگیم، مدل جنگ و مدل بسیج کردن برنامه‌ها باید به‌صورت الگویی برای جوانان امروز شود.
جعفری تصریح کرد: اگر انقلاب را الگو نکنیم، روایت نکنیم، دشمن الگو و روایت غلط برای مردم خواهد ساخت، ما با وجود سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای عزیز مدافع حرم احزاب شهید نوروزی‌ها کشور را از دندان و وحشی‌گری داعش با مدیریت و سازماندهی جریان سازمان بزرگ نجات دادیم.
وی عنوان داشت: کشور بعد از مخمصه عظیم و بزرگ نجات عراق در دوران جنگ  به دوران سازندگی رسید، در نبردهای متصل به الگوسازی تمدنی سبک زندگی اسلامی حرکت سازی برای قوت و پیشرفت تکنولوژی در تمام کشورها باید انتخاب کنیم.

مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا گفت: سال 1394 کشور سوئد برای داروی بیماران پروانه‌ای کشور ما را تحریم کرد اما بعد از هفت سال به همت دانشجویان نخبه دانشگاه علوم پزشکی یزد با مدیریت داخلی فرزند ما به تولید رسید.
جعفری بیان کرد: ضرورت الگوسازی، ضرورت روایت درست و ضرورت طبیعی رسیدن صدای آن چیزی که انجام دادیم و شاهد پیشرفت حوزه‌های مختلف در منطقه بودیم باید اطلاع‌رسانی شود که این بزرگترین اقدام و سرمایه در جمهوری اسلامی است.
 وی در پایان افزود: ما با حرکت جهادی و نگاه مومنانه دستاوردهای انقلاب را در جهان به نمایش خواهیم گذاشت و اگر مسئولیت برای رسیدن به قدرت غیر از توجه به هدایت رهبر عزیز و در نهایت حرکت جهادی نبود،موفق نمی‌شدیم، امیدوارم که شرمنده شهدا نباشیم.