سپاه، سنگرنشین‌ خط مقدم انقلاب است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه/

سپاه، سنگرنشین‌ خط مقدم انقلاب است

سپاه، سنگرنشین‌ خط مقدم انقلاب است
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه سنگر نشین خط مقدم انقلاب است، گفت: بعد از ولایت هیچ مجموعه‌ای همانند سپاه سنگر نشین خط مقدم نیست؛ آبروی هیچ‌کس به‌اندازه حفظ آبروی سپاه مهم نیست.
کد خبر: ۲۰۶۶۵
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵

 حجت الاسلام دکتر حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب از ابتدای تولدش فراز و نشیب داشته اما هیچگاه متوقف نشده است گفت: در همان ابتدای انقلاب هم عده ای خدمت امام رسیدند و با اشاره به رفتارهای بنی صدر، رئیس جمهور وقت، در خصوص انقلاب اظهار نگرانی کردند، اما امام هیچ احساس نگرانی نداشت. فرمودند انقلاب به ‌راه خود ادامه می‌دهد؛ شما نگران انقلاب نباشید، مراقب باشید که از امواج انقلاب جا نمانید.

حجت الاسلام حاجی صادقی شبکه صالحین را در بسیج بسیار موثر عنوان کرد و افزود: این شبکه نهاد روحانیت را با جوانان و نوجوانان در بسیج متصل کرده است و باید تقویت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت امروز به حمدالله در بین ارکان سپاه هم افزایی کم نظیری وجود دارد و باید تقویت شود چرا که سپاه سنگرنشین خط مقدم جبهه انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در آموزش‌های معرفتی و بصیرتی سه گروه فرماندهان، روحانیون و مربیان باید توجه بیشتر کرد، اظهار کرد: این توجه بدین معنا نیست که بدنه سپاه که نیروهای مومن، جوان و با انگیزه هستند فراموش شوند.

حاجی صادقی با اشاره به رعایت بیت المال در مجموعه های تحت مدیریت سپاه با ذکر خاطره ای از امام بزرگوار گفت: روزی عده ای محضر امام بودند و برای پذیرایی میوه‌ای آوردند که فصل آن میوه نبود، امام پرسیدند این میوه که اکنون فصل آن نیست کیلویی چقدر تهیه شده، چرا رعایت نمی‌کنید و امام از آن میوه تناول نکردند.

وی تصریح کرد؛ مکتب امام را در عمل هم رهرو باشیم و اینها که خیلی هم شاید کوچک باشد اما بسیار در برکت به ماموریت‌ها اثر دارد.

وی با اشاره به اینکه تخصص در هر کاری لازم و واجب است گفت: اما توکل و استمداد از درگاه خداوند متعال را فراموش نکنیم چرا که هرکس به علم و توان خودش اکتفا کرد نهایتا آن کار خراب شد.

ارسال نظر
captcha