پیشرفت ۹۸.۷۵ درصدی پروژه خط لوله ۲۶ اینچ انتقال گاز بندرعباس-مهرآران

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)/

پیشرفت ۹۸.۷۵ درصدی پروژه خط لوله ۲۶ اینچ انتقال گاز بندرعباس-مهرآران

پیشرفت ۹۸.۷۵ درصدی پروژه خط لوله ۲۶ اینچ انتقال گاز بندرعباس-مهرآران
مهندس رضائیان، مدیر پروژه احداث خط لوله ۲۶ اینچ انتقال گاز بندرعباس-مهرآران، از پیشرفت چشمگیر این پروژه خبر داد.
کد خبر: ۲۰۷۰۸
جمعه ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷

مهندس رضائیان، مدیر پروژه احداث خط لوله ۲۶ اینچ انتقال گاز بندرعباس-مهرآران اعلام کرد که پروژه مذکور که در قالب قرارداد EPC (مهندسی، تأمین کالا و اجرا) توسط مؤسسه نیروگستر هلدینگ تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی اجرا می‌شود، نقش حیاتی در زیرساخت‌های انرژی کشور ایفا می‌کند. به همین دلیل، تیم‌های اجرایی با تلاش‌های شبانه‌روزی در تلاش هستند تا این پروژه به مرحله پایانی خود نزدیک شود.

مهندس رضائیان در ادامه با اشاره به جزئیات میزان پیشرفت این پروژه، اعلام کرد: تاکنون ۹۸.۷۵ درصد از عملیات اجرایی به اتمام رسیده و از مجموع ۲۴۷ کیلومتر خط لوله، ۲۴۳.۸ کیلومتر آن لوله‌گذاری شده است. علاوه بر این، همزمان با لوله‌گذاری، اجرای فیبر نوری و کابل‌کشی به میزان ۲۴۳.۸ کیلومتر نیز صورت گرفته است. در حال حاضر، بیش از ۱۶۰ نفر به طور مستقیم در این پروژه مشغول به کار هستند و ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک برای تکمیل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در پایان، رضائیان با قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارکنان و مدیران پروژه، ابراز امیدواری کرد که با تکمیل این پروژه در آینده نزدیک، خدمات‌رسانی بهینه و مطمئنی برای مردم عزیز کشور فراهم شود و گامی مهم در توسعه زیرساخت‌های ملی برداشته شود.