همت بلند سعید افروز او را به الگوی جهانی تبدیل کرد.

همت بلند سعید افروز او را به الگوی جهانی تبدیل کرد.

همت بلند سعید افروز او را به الگوی جهانی تبدیل کرد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با حضور در بخش اسفندقه شهرستان جیرفت با سعید افروز قهرمان جهان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۲۰۷۲۲
شنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار با سعید افروز قهرمان جهان گفت:
همت بلند سعید افروز او را به الگوی جهانی تبدیل کرد
سردار نظری گفت: سعید افروز از یک روستای کوچک و با بضاعت کم اما با همت بلند توانست به نقطه ای برسد که هدف گذاری کرده بود و این مهم باعث شد تا او به یک الگوی جهانی تبدیل شود.

سردار نظری در این دیدار، گفت: از آنجایی که در مأموریت بودم و نتوانستم در مراسم استقبال از این قهرمان جهان حضور پیدا کنم بنابراین تصمیم گرفتم برای قدردانی از سعید افروز، این افتخار ایران اسلامی و جهان، به دیدار او بیایم.


فرمانده سپاه ثارالله کرمان ابراز کرد: این قهرمان بزرگ همچون قهرمانان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم توانست پرچم ایران و اسلام را در جهان برافراشته کند.


وی با اشاره به روحیه مردم‌داری این قهرمان جهان، بیان کرد: افتخار می‌کنیم که سعید افروز از بسیجیان محلات در پایگاه مقاومت بسیج بخش اسفندقه در حال کمک رسانی و خدمت به مردم است.


سردار نظری خاطرنشان کرد: سعید افروز از یک روستای کوچک و با بضاعت کم اما با همت بلند توانست به نقطه ای برسد که هدف گذاری کرده بود و این مهم باعث شد تا او به یک الگوی جهانی تبدیل شود.


فرمانده سپاه ثارالله کرمان اظهار کرد: امروز بر خود لازم دانستم تا با حضور در منزل سعید افروز، بوسه بر دستان پدر این قهرمان بزنم چون این پدر برای رسیدن فرزندش به این جایگاه متحمل زحمات بسیاری شده است.


وی تصریح کرد: سعید افروز با تلاش و کوشش و همت جهادی که دارد توانست به این جایگاه پر افتخار برسد و این افتخار آفرینی سعید افروز را نمی توان با هر لفظی توصیف و تفسیر کرد و امیدواریم عاقبت این قهرمان جهان همچون سایر عزیزان ختم به شهادت شود.