ارتش صهیونیستی از مقاومت مردم غزه خسته و مضمحل شده است

ارتش صهیونیستی از مقاومت مردم غزه خسته و مضمحل شده است

ارتش صهیونیستی از مقاومت مردم غزه خسته و مضمحل شده است
معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه: با اشاره به مقاومت مردم غزه و فلسطین گفت: امروز ارتش رژیم صهیونیستی خسته، مضمحل و کوفته شده است.
کد خبر: ۲۰۷۳۶
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸

 سردار ایرج مسجدی در همایش تمدنی از طبرستان تا یمن هم قدم با مسجد الاقصی با بیان اینکه شهدا زنده هستند، گفت: شهدا زنده و زندگی بخش هستند و دلیل آن ممکن است سال‌های طولانی از شهادت شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم گذشته باشد اما نام و یاد آنها همیشه جاوید است. 

وی با اظهار اینکه نام و یاد شهدا همواره در طول تاریخ می‌درخشد، افزود: راه شهدا, آرمان و مکتب شهدا زنده و جاوید است. 

سردار مسجدی با اظهار اینکه در ظاهر جبهه دشمن با شهادت سیدالشهدا پیروز شده است اما در باطن اینگونه نبوده است، ادامه داد: امروز میلیون‌ها انسان عاشق پرچم سیدالشهدا را بلند کرده‌اند و در مراسم اربعین از سراسر دنیا و جهان و ایران اسلامی شرکت کرده‌اند. 

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه همه شهدا به تکلیف الهی و دفاع از اسلام و کیان خود عمل کرده‌اند، یادآور شد: امروز ما وظیفه داریم نام و یاد شهید را گرامی و زنده داریم و راه شهدا را ادامه بدهیم. 
 
وی پایمردی در راه شهیدان و مقاومت در دفاع از اسلام و مسلمانان را وظیفه مهم برشمرد و گفت: دفاع از اسلام و جبهه مقاومت و پشتیبانی از فرزندان اسلام در هر نقطه‌ای و رسالت بزرگ است. 
 
معاون نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه همواره شهادت مردان و زنان مظلوم غزه را می‌شنویم، گفت: موقعی که شهادت زندان کودکان مظلوم را می‌بینیم قلب ما آزرده می‌شود اما مبادا تصور کنیم که رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکایی‌ها در این صحنه پیروز هستند و این اشتباه است. 
 
وی گفت: در طول ۸۰ سال جنگ رژیم صهیونیستی با فلسطین این‌قدر این رژیم تلفات نداده است و این‌قدر نیروهای نظامی و امنیتی آن مضمحل نشده بود و به شدت خسته و کوفته شده‌اند. 
 
سردار مسجدی با اظهار اینکه ارتش اسرائیل مدام به نتانیاهو فشار می‌آورد که این جنگ و آتش را تمام کند و آتش بس کند، افزود: هنوز تلفات رژیم صهیونیستی ادامه دارد و بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مردم صهیونیست آواره شده‌اند و برای اولین بار اسرائیلی‌ها اردوگاه زده‌اند و این مورد در گذشته نبوده است. 
 
وی گفت: حملات قهرمانانه مقاومت و فلسطین، صهیونیست‌ها را آماج حملات خود قرار داده‌اند و اگر شروط مجاهدین فلسطینی پذیرفته نشود خاتمه و آتش بس جنگ را نمی‌پذیرد و معتقد هستند که باید اسرائیل عقب نشینی کند و مردم غزه به سرزمین‌های خود برگردند.