مسئول سازمان پیشکسوتان سپاه در پیامی به مناسبت دفاع مقدس

مسئول سازمان پیشکسوتان سپاه در پیامی به مناسبت دفاع مقدس

سرتیپ دوم پاسدار عظیمی جاهد در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: بزرگ ترین دستاورد دفاع مقدس، خودباوری ملت ایران است که در سایه اتکاء به پشتوانه معنوی و میراث گرانبهای حاصل از خون پاک هزاران شهید گلگون کفن با عشق به وصل الهی حاصل شده است.
کد خبر: ۲۰۷۴۴
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹

سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا عظیمی جاهد مسئول سازمان پیشکسوتان سپاه در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را به 
به پاسداران، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و یادگاران و پیشکسوتان این یادگاران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است: 

بسم ربّ الشهداء و الصدّيقين

هفته دفاع مقدس ، یادآور حادثه‌ای عظیم و به بار نشستن نتایجی عظیم تر در سیر انقلاب ملت ماست و هیچ گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد  
رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)


دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و از خود گذشتگی های بزرگ مردانی است که در حساس‌ترین برهه از تاریخ معاصر ایران اسلامی به فرمان ولی فقیه زمان، حضرت امام خمینی ره و به تاسی از نهضت عاشورا و کربلای معلی جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و با اهدای خون خود به بالاترین مقصد کمال انسانی نایل آمدند.
بی شک عملکرد درخشان شما برادران عزیز پیشکسوت در حفظ مرزهای ايران اسلامی، حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، خنثی سازی توطئه‌های پيدا و پنهان دشمنان عليه جمهوری اسلامی، شکست توطئه مخوف و پيچيده داعش، تقويت محور مقاومت، مشارکت در توسعه کشور و همراهي در توسعه علمی، از جمله دستاوردهاي اين مولود خجسته انقلاب اسلامی است. 

دوران دفاع مقدس مقطع بی‌نظیری در تاریخ کشور ما بود که جنبه‌های مختلفی از مجاهدت، ایثار، از خودگذشتگی و در مجموع اوج معیارهای اخلاقی که باید در یک جامعه بشری باشد در آن به منصه ظهور رسید و به نماد مقاومت و سمبل پیروزی دربرابر پیچیده‌ترین و پیشرفته‌ترین ماشین‌های جنگی قدرت‌های نظامی و اقتصادی دنیا تبدیل شد.

برادران عزیز، استمرار جهاد و شهادت سال های دفاع مقدس در سال های اخير در جبهه مقاومت تبلور یافته بویژه در کنار اسوه های ایثار و مقاومت و چهره هاي تاریخ سازی همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که جهاد را تا پیروزی بر جبهه کفر و نفاق ادامه داد. در سالگرد حماسه آفرینی‌های مجاهدین دفاع مقدس و با ادای احترام به روح پرفتوح امام خمینی (ره) و خون مطهر شهدای دفاع مقدس و تعظیم در برابر مجاهدت‌های شما  پیشکسوتان، این مناسبت بزرگ و ماندگار را گرامی داشته و از خداوند متعال توفیق همگان را برای پیروی از راه روشن شهیدان در سایه رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) طلب می‌نمایم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به تمامی پیشکسوتان سپاه، تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا را برای همگان مسئلت دارم.

 سرتیپ دوم پاسدار علیرضا عظیمی جاهد مسئول سازمان پیشکسوتان سپاه