پیام تسلیت فرمانده سپاه سلمان در پی درگذشت مولوی محمدعلی شهنوازی

پیام تسلیت فرمانده سپاه سلمان در پی درگذشت مولوی محمدعلی شهنوازی

پیام تسلیت فرمانده سپاه سلمان در پی درگذشت مولوی محمدعلی شهنوازی
کد خبر: ۲۰۷۵۵
سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵

سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

با حزن و اندوه فراوان، خبر درگذشت عالم فرزانه و منادی وحدت اسلامی مولوی حافظ محمدعلی شهنوازی، امام جمعه مسجد جامع توحیدی اهل سنت خاش را دریافت نمودم. 

این فقید بزرگوار سالیان متمادی از پیشگامان تبیین وحدت در سایه معالم گرانقدر دین اسلام بوده و همواره تریبون‌های او محلی برای اتحاد و انسجام اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی و رسوایی ایادی خونخوار آنان در منطقه بوده است.

مرحوم مولوی حافظ محمدعلی شهنوازی با فکر و حرکت و جهاد و تلاش‌های وحدت‌آفرین خود، نمونه و اُسوه‌ای برای نزدیکی دل‌ها، وحدت بخشیدن به صفوف اسلام، همدلی و دوری از نزاع‌ها و اختلافات، و تمرکز نگاه‌ها و اندیشه‌ها بر دشمن مشترک آحاد امت عظیم اسلامی ارائه کردند.

این فقید راحل در اواخر زندگی خود با صبر بر ابتلاء الهی و بیماری طاقت‌فرسا، نمونه و تصویر بسیار والائی از انسان مؤمنِ صابرِ شاکرِ واثق به خدای بزرگ و توانا و متوکل بر او به ظهور رساند.

به همین مناسبت، تسلیت و تعزیت خود را به خانواده‌ی مکرم و دوستان و شاگردان و دوستداران ایشان، خصوصاً علمای شیعه و اهل سنت انقلابی استان تقدیم می‌کنم و از خداوند منّان مسألت می‌کنم تا رحمت واسعه‌ی خود را بر این فقید عزیز نازل فرماید.