فرمانده سپاه کربلا به مناسبت آغاز هفته وحدت پیام تبریکی را صادر کرد

خنثی سازی توطئه های دشمن با وحدت/

فرمانده سپاه کربلا به مناسبت آغاز هفته وحدت پیام تبریکی را صادر کرد

فرمانده سپاه کربلا به مناسبت آغاز هفته وحدت پیام تبریکی را صادر کرد
هفته وحدت که با تدبیر و اندیشه وحدت‌آفرین معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول پایه گذاری شد در حقیقت فرصت ارزشمندی است تا امت اسلامی با هدف اعتلای عزت و اقتدار بیشتر مسلمانان در جهان و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام، گام بردارد.
کد خبر: ۲۰۷۵۷
سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵

فرمانده سپاه کربلا به مناسبت آغاز هفته وحدت پیام تبریکی را صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ربیع الاول، بهار پرطراواتی است که با نام نورانی رسول مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی(ص) به زمین جان تازه بخشید و عالم به عطر محمدی میلاد خاتم پیامبران، رسول صلح و دوستی معطر شده است.

هفته وحدت که با تدبیر و اندیشه وحدت‌آفرین معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از ۱۲  تا ۱۷ ربیع الاول پایه گذاری شد در حقیقت فرصت ارزشمندی است تا امت اسلامی با هدف اعتلای عزت و اقتدار بیشتر مسلمانان در جهان و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام، گام بردارد.

وحدت در واقع پیام حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است و انقلاب اسلامی حاصل دمیده شدن روح اخوت اسلامی در پیکره اجتماع است و صفوف متحد و یکپارچه مردم کلید نصرت الهی، بقا،سلامت و تداوم پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی شده است.

پس از پيروزی انقلاب‌ اسلامی، استکبار جهانی با همدستی دولت‌های مرتجع،  هزینه‌های هنگفتی را برای ايجاد اختلاف‌ بین شیعه و سنی خرج‌ کرد و در تلاش بود تا نگذارد وحدت بین ملت‌های مسلمان منطقه و جهان شکل بگيرد.

 سياست های شیطانی و قدرت های پلید استعماری و استکباری در راس آنها، آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین‌الملل با هدف دور ماندن مردم از اسلام حقیقی با اختلاف افکنی، توطئه چینی و فتنه انگیزی بین برادران مسلمان شیعه و سنی و همچنین با ایجاد و راه اندازی گروهک‌های سلفی تکفیری و جنگ افروزی علیه ملت‌های منطقه و نیز نسل کشی در غزه و جنایت وحشیانه و رذیلانه در فلسطین، همه تلاش خود را به کار گرفتند تا اهداف شوم ایجاد خاورمیانه جدید آمریکایی با محوریت رژیم کودک کش صهیونیستی را محقق کنند اما با پرچمداری انقلاب اسلامی در وحدت و انسجام ملت های منطقه و حضور یکپارچه مسلمان در صحنه، با محوریت قرآن، سنت‌ نبی مکرم (صلي‌الله‌عليه‌واله‌و سلم‌) و شريعت‌ اسلامی نقشه شوم دشمنان ناکام ماند.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن ولادت خجسته و پرمیمنت رحمة للعالمین، پیام‌آور عزت، رحمت و سعادت کل بشریت حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده پیشوای راستین صالحین و صدیقین حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) به همه امت اسلامی به ویژه مردم علوی‌تبار و ولایتمدار مازندران،  رمز نابودی رژیم کودکش صهیونیستی و قطع دست شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار، از سر منطقه و آزادی قدس شریف را اتحاد مسلمانان جهان بر مدار پیامبر اسلام می دانیم و اعلام می داریم مادامی که ملت‌های اسلامی زیر پرچم اسلام محمدی یکپارچگی و اتحاد داشته باشند دشمنان اسلام هیچ کاری از پیش نخواهند برد و به فرموده رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای عزیز، خاورمیانه‌ اسلام با اتحاد ملت‌های مسلمان و ایستادگی در مقابل جبهه‌ استکبار شکل‌ خواهد گرفت. ان شاءالله.