برگزاری رزمایش بزرگ رهروان شهدا در آذربایجان غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد/

برگزاری رزمایش بزرگ رهروان شهدا در آذربایجان غربی

برگزاری رزمایش بزرگ رهروان شهدا در آذربایجان غربی
سردار محمدحسین رجبی از برگزاری رزمایش بزرگ رهروان شهدا در مناطق مختلف آذربایجان غربی خبر داد و گفت: دراین‌راستا برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۷۷۸
سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷

سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، از برگزاری رزمایش بزرگ رهروان شهدا در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: در این راستا برنامه‌های متنوع فرهنگی، خدماتی و ... ارائه خواهد شد.

وی به آغاز اجرای رزمایش فوق هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و تداوم آن به مدت یک ماه اشاره کرد و گفت: اجرای این رزمایش همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس شروع شده و تا پایان مهر استمرار خواهد داشت.

این مسئول با بیان اینکه تلاش بر این است که با خانواده همه ۱۲ هزار شهید استان دیدار شود، ادامه داد: اولویت دیدار با والدین شهدا بوده و در اولویت بعدی با فرزندان، برادران و خواهران شهدا دیدار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی دیدار با جانبازان بالای ۷۰ درصد و رزمندگان بسیجی معاصر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: این دیدار و سرکشی‌ها در نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت تاثیر شایان‌توجهی دارد.

رجبی با بیان اینکه دیدارها در قالب گروه‌های دو تا پنج نفره با حضور فرماندهان، مسئولین و اعضای شورای تامین شهرستان‌ها صورت خواهد پذیرفت، اضافه کرد: هر پایگاه مقاومت بسیج حداقل یک دیدار خواهد داشت و از حضور پیشکسوتان دفاع مقدس بهره خواهیم برد.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی نیز با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌ شهدای نیازمند، تعمیرات منازل و سایر اقدامات کمک‌رسانی اهتمام خواهد کرد.

این مسئول اضافه کرد: در این برهه زمانی بسیج جامعه پزشکی، معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز با استفاده از ظرفیت‌های بومی و پزشکان مجرب برای ویزیت والدین شهدا و درمان بیماری‌های ناشی از کهولت سن یا سایر بیماری‌ها اقدام می‌کند.

ارسال نظر
captcha