مسلمانان وحدت را سرلوحه کار خود قرار دهند

پایتخت شهیدان شمال کشور/

مسلمانان وحدت را سرلوحه کار خود قرار دهند

مسلمانان وحدت را سرلوحه کار خود قرار دهند
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی است که مسلمانان بر اصل مهم وحدت تمرکز کرده و آن را سر لوحه کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۲۰۷۸۲
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳

سردار علی فدوی در یادواره یک هزار و ۷۵۵ شهید شهرستان بابل در مصلی بزرگ این شهر اظهار کرد: پیامبر رحمت و مهربانی و بسیاری از بزرگان دین از جمله امام راحل از منادیان وحدت در بین مسلمانان بودند. 
 
وی گفت: هر ساله یادواره های زیادی برای شهدای گرانقدر ما در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که این یادواره ها برای همه ما درس آموز است. 
 
سردار فدوی با بیان این مطلب که شهدای گرانقدر پشتوانه ای بزرگ برای ملت ما محسوب می شوند، اظهار کرد: اگر امروز به پیشرفت‌های بزرگی دست یافتیم به برکت خون پاک شهداء است. 
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: هر چند دشمن تلاش می کند با استفاده از ظرفیت رسانه ای خود برای ما ایجاد مزاحمت کند اما ملت بزرگ ایران با پشتوانه شهدای گرانقدر این توطئه ها را خنثی خواهند کرد. 
 
وی گفت: در شرایط فعلی وظیفه همه ما این است که راه شهدا را ادامه دهیم و در مسیر خدمت رسانی به مردم برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنیم. 
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: تصاویر شهدای سرافراز میهن در همه کوچه ها نصب شده است و اطاعت از آرمان این شهداء وظیفه اصلی ما محسوب می شود. 
 
شهرستان بابل با تقدیم یک هزار و ۷۵۵ شهید سرافراز به همراه ۶ هزار جانباز به پایتخت شهیدان شمال کشور معروف است.