سپاه خراسان جنوبی با 60 عنوان برنامه محوری به استقبال هفته دفاع مقدس رفت

سپاه خراسان جنوبی با 60 عنوان برنامه محوری به استقبال هفته دفاع مقدس رفت

سپاه خراسان جنوبی با 60 عنوان برنامه محوری به استقبال هفته دفاع مقدس رفت
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی برنامه های تدارک دیده شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس را در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، بصیرتی و فرهنگی شامل 60 عنوان برنامه محوری در استان اعلام کرد.
کد خبر: ۲۰۷۹۶
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴

 سرهنگ رضا هزاری، معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به آغاز برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از امروز اظهار داشت: اولین برنامه اجرا شده به این مناسبت هم دیدار فرماندهان و کارکنان نظامی مستقر در خراسان جنوبی با نماینده ولی‌فقیه در استان بود. 
وی برنامه‌های تدارک‌دیده‌شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس را در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، بصیرتی و فرهنگی شامل 60 عنوان برنامه‌محوری اعلام کرد و ادامه داد: رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی روز ۳۱ شهریورماه در مرکز خراسان جنوبی برگزار می‌شود. 
وی از برپایی 122 یادواره شهدا در سطح استان به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و اضافه کرد: همچنین در این هفته 132 گروه جهادی نیز به خانواده‌های شهدا و محرومان خراسان جنوبی خدمات ارائه می‌دهند. 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی برپایی ۱۴۷ نشست بصیرتی، گل‌افشانی مزار مطهر شهدا در ۵۰ نقطه استان، برگزاری ۷۱ مسابقه ورزشی و برپایی ۳۲ کارگاه سبک زندگی را از دیگر برنامه‌های تدارک‌دیده‌شده برای بزرگداشت این هفته عنوان کرد. 


وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی ها و فعالیت پایگاه‌های اسوه در حسینیه جماران ادامه داد: همچنین هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در استان 38 پروژه عمرانی با هزینه‌کرد 3 میلیارد تومان شامل احداث مسکن محرومان، احیای و مرمت قنوات، ساخت یادمان شهدای گمنام، آبرسانی روستایی و اصلاح شبکه و...  به بهره‌برداری می‌رسد. 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی برپایی نمایشگاه تجهیزات نظامی، فضاسازی و توزیع بسته فرهنگی، همایش وحدت و تجلیل از ایثارگران اهل‌سنت و شیعه، مسابقات کتاب‌خوانی، بازدیدهای علمی، تولید محتوا و نشر در فضای مجازی، گردهمایی حلقات صالحین در گلزار شهدا و نمازجمعه، خاطره‌گویی، نواختن زنگ ایثار را از دیگر برنامه‌های تدارک‌دیده‌شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی اعلام کرد. 

هزاری با بیان این که هفته دفاع مقدس یادآور جنگی است که دشمن می‌خواست در عرض چند روز به تهران برسد، افزود: اما با مقاومت رزمندگان نتوانستند اهداف شوم خود را به‌پیش ببرد. 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن در این سال‌ها انواع دسیسه‌ها از کودتا، تحریم، جنگ نظامی، جنگ فرهنگی، جنگ ترکیبی و ترور را علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی به کاربرد و همچنان دشمنی او ادامه دارد. 
 پایان بخش این نشست خبری هم یک دورهمی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس خراسان جنوبی بود که از خاطراتشان در دوران جنگ گفتند.