به ابعاد شخصیتی سردار همدانی باید پرداخته شود

سردار فضلی در ستاد برگزاری نهمین سالگرد شهید همدانی/

به ابعاد شخصیتی سردار همدانی باید پرداخته شود

به ابعاد شخصیتی سردار همدانی باید پرداخته شود
سردارعلی فضلی در ستاد برگزاری نهمین سالگرد شهید همدانی گفت: بر همه ما لازم است که در پاسداری از خون پاک شهیدان پاسداری کنیم و در معرفی ابعاد مختلف زندگی نامه شهدا با استفاده از روش‌ها و ابزارهای مختلف هنری و فرهنگی با هدف تاثیر گذاری بر اقشار مختلف جامعه تهیه و تدوین شود.
کد خبر: ۲۰۸۰۱
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
به ابعاد شخصیتی سردار همدانی باید پرداخته شود

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد:شهید همدانی همه چیز را برای خدا انجام می‌داد و خیلی تلاش می کرد جایی دیده نشود و نتیجه مزد اخلاص و گمنامی ایشان شهادت شد.

وی در معرفی شخصیت شهید همدانی اضافه کرد: شخصیت شهید همدانی دارای ابعاد. مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی بود که متاسفانه ما شخصیت ایشان را در همه ابعاد به جامعه معرفی نکرده ایم.

سردار فضلی گفت: باید تلاش شود در سایر ابعاد زندگی نامه شهید همدانی کار شود تا نسل جوان و نوجوان ما به وجود چنین افتخاراتی به خود ببالند و با مطالعه زیبایی های زندگی نامه شهیدان بزرگی همچون شهید همدانی سرمشق و الگویی بی نظیر برای خود ترسیم کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطر‌نشان کرد: امسال برنامه های متنوع خوبی برای بزرگداشت سردار همدانی تدوین شده است که ان شاالله با اجرای آنها بتوانیم بخشی از دین خود را به این شهید بزرگ ادا نماییم.

نهمین سالگرد شهادت شهید همدانی ۱۵ مهر ماه در حسینیه امام خمینی ره همدان برگزار خواهد شد