هنر بسیج آزاد کردن ظرفیت مردم و نقش آفرینی آنها در کشوراست

فرمانده سپاه اصفهان/

هنر بسیج آزاد کردن ظرفیت مردم و نقش آفرینی آنها در کشوراست

هنر بسیج آزاد کردن ظرفیت مردم و نقش آفرینی آنها در کشوراست
ویژگی های برجسته دوران دفاع مقدس رهبری و فرماندهی امام خمینی (ره) و ایمان، اعتقاد به خدا، حضور و مشارکت مردم بود؛ این حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف باید ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۲۰۸۰۷
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱

در کرونا تجربه خوبی از مشارکت مردم کسب کردیم، هنر بسیج آزاد کردن ظرفیت مردم و نقش آفرینی آنها در کشوراست.

دنبال این نیستیم که با برگزاری یک اجلاسیه شهدا کار را تمام شده بدانیم بلکه باید با نقش آفرینی مردم کنگره دامنه‌دار و ادامه دار باشد.

مردم ما واقعا در دوران دفاع مقدس چه در جبهه‌ها و چه در کمک‌های پشت جبهه جهاد کردند و این موضوعات باید از طریق رسانه‌ها برای عموم مردم بازگو شود.

استان اصفهان ۲۴ هزار شهید تقدیم کرده که یک دهم کل شهدای کشور است؛ فقط استان اصفهان دارای یک خانواده هفت و ۶ شهیده است و تعداد خانواده شهدای دو شهیده در استان در مقایسه با آمار کشوری قابل‌توجه است.

نقش‌ رزمندگان اصفهان در جبهه‌های دفاع مقدس باید تبیین شود و در کنار سایر افتخارات دیگر استان از علما، سوابق تاریخی، افتخارات انقلاب باعث مباهات باشد.

وقتی دختران و پسران دانش‌آموز را به راهیان نور می بریم و آنها با عظمت هشت سال دفاع مقدس و عملکرد رزمندگان استان آشنا می‌شوند،می فهمیم که  نسل کنونی تشنه معارف دفاع مقدس، خاطرات و گنجینه‌های آن است.

تاکنون در راستای اجرای برنامه‌های کنگره شهدای استان، خدمات مختلفی از جمله ساخت خانه محروم، تأمین جهیزیه و لوازم‌التحریر، فراهم کردن مایحتاج خانواده‌های کم‌بضاعت و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد انجام شده است.