خدمت سربازی فرصت آموختن ارزش‌های اسلامی است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان زابل/

خدمت سربازی فرصت آموختن ارزش‌های اسلامی است

خدمت سربازی فرصت آموختن  ارزش‌های اسلامی است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان زابل در دیدار نیروهای وظیفه سپاه زابل خدمت سربازی را بهترین سرمایه و بهترین فرصت آموختن مرام و فرهنگ انسانی و ارزش‌های دینی اسلام دانست.
کد خبر: ۲۰۸۰۸
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰

حجت الاسلام والمسلمین مجید پوراندخت امام جمعه شهر زابل در جمع  نیروهای وظیفه ناحیه مقاومت بسیج زابل گفت: فرصت بزرگی در اختیار شما قرار داده شده است تا تعالیم اسلامی را در وجود پاک و زلال خویش نهادینه کنید چرا که جوانی بهترین فرصت برای خود سازی چه در زمینه معنوی و چه در زمینه مادی می باشد دقت داشته باشید که نماز در دوران جوانی ارزش بسیاری دارد نسبت به نماز خواندن در دوران کهنسالی قدر دوران جوانی خود را بدانید که بهترین فرصت است.

امام جمعه زابل  افزود: تشکیل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران و سازمان عقیدتی سیاسی در دیگر نیروهای مسلح ماموریت ترویج تعالیم اسلام و ارزش‌های والای انقلاب در بین نیروهای مسلح  خصوصا نسل جوان  را بر عهده دارد.

حجت الاسلام پوراندخت: بیان کرد و گفت اعتقاد و فرهنگ شهادت طلبی نمونه های بارز نیروهای مسلح ایران اسلامی است که این موضوع وجه متمایز با دیگر ارتش‌های دنیا شده است.

در ابتدا این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رضا محمد زاده سرحدی، مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زابل گفت: دیدار نیروهای جوان و وظیفه با علما و ابرار از برنامه‌های مهم و ابلاغی می باشد که باید در طول  سال در هر فصل صورت گیرد.

سرحدی افزود مهمترین ماموریت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه  ترویج تعالیم اسلام و ارزش‌های والای انقلاب  اسلامی و ایمان و اعتقاد و فرهنگ شهادت طلبی نمونه‌های بارز در نیروهای مسلح است.

 

خدمت سربازی فرصت آموختن  ارزش‌های اسلامی است

 

خدمت سربازی فرصت آموختن  ارزش‌های اسلامی است