گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اجرای ۶۰۰ عنوان برنامه فرهنگی

در فردیس/

گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اجرای ۶۰۰ عنوان برنامه فرهنگی

گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اجرای ۶۰۰ عنوان برنامه فرهنگی
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا( ع) شهرستان فردیس گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ۶۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی توسط سپاه فردیس در این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۲۰۸۱۹
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶

سرهنگ جعفر فلاح نژاد در نشستی به تشریح برنامه های سپاه در هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: برگزاری ۱۲۰ مراسم آبرو محله، یادواره شهدا در مدارس همراه با اکران فیلم، مسابقات ورزشی، کاراته تکواندو، والیبال، فوتسال، تیراندازی، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، همایش بانوان تمدن ساز و دیدار با ۴۵ خانواده شهدا و جانبازان و تکریم آنها در منزل از جمله این برنامه ها است.

وی تصریح کرد: همچنین در هفته دفاع مقدس یک هزار و ۲۰۰ بسته آموزشی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود؛ این تعداد بسته آموزشی و نوشت افزار شامل کیف و ملزومات تحصیلی توسط سپاه شهرستان فردیس در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد . 
 
فلاح نژاد با بیان اینکه دهکده دفاع مقدس در پارک تندرستی فردیس ایجاد می شود، گفت: ۱۵غرفه با موضوع کودک و نوجوان، انتشارات، سرود، تئاتر خیابانی و عفاف و حجاب راه اندازی می شود و محصولات فرهنگی به‌فروش می رسد. 
 

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا( ع) شهرستان فردیس افزود: ۳۰ مدرسه با هماهنگی آموزش و پرورش فردیس توسط گروه‌های جهادی سپاه رنگ آمیزی،ترمیم و نیمکت ها تعمیر شد. 
 
فلاح نژاد افزود: افتتاح پنج پایگاه بسیج، گلباران گلزار شهدا، تقدیر از پیرغلامان حسینی، تقدیر از رتبه های برتر کنکور و قهرمانان ورزشی، تعمیر و مرمت ۲۴ خانه محرومان توسط گروه‌های جهادی از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس سپاه فردیس است. 

وی بیان کرد: مستند زندگی شهید ترور چراغ ساز و شهید سیدمرتضی کریمی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس شروع رونمایی و اکران آن در کنگره شهدای استان البرز سال آینده برگزار می شود. 
 
وی با بیان اینکه جای خالی تولید محتوای شهدا دفاع مقدس احساس می شود، گفت: تولید محتوا در قالب دفاع مقدس و ارائه الگو به نسل جوان می تواند موثر باشد. 
 
وی به تکریم ۶۰۰ خانواده شهدا اشاره کرد و افزود: در هفته دفاع مقدس نه تنها خانواده های شهدا بلکه یادگاران دفاع مقدس جانبازان و آزادگان نیز تجلیل خواهند شد. 
 
فرمانده سپاه فردیس گفت: ۴۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال طی ۶ ماه گذشته به نیازمندان فردیس پرداخت شده است.