قدرت نظامی و دفاعی سپاه پاسداران یکی از مولفه‌های بیم دشمن است

نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان/

قدرت نظامی و دفاعی سپاه پاسداران یکی از مولفه‌های بیم دشمن است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: یکی از مولفه‌های بیم دشمن، وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قدرت نظامی، دفاعی و بازدارندگی این مجموعه است.
کد خبر: ۲۰۸۲۴
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار  در چهاردهمین جشنواره مالک اشتر خوزستان ضمن تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ابتدا جا دارد موفقیت‌ سپاه ولیعصر(عج) را در موضوع اشراف تبریک گفته و برای تمامی تلاشگران این مجموعه آرزوی موفقیت کنیم. 
 
وی افزود: نکته‌ای که امروز سراسر جهان را به خود مشغول کرده، احیای اسلام ناب است؛ اسلامی که منادی وحدت در جهان اسلام بوده و همه مسلمان را به سوی احیای تمدن اسلامی و همدلی فرا میخواند که می‌تواند ریشه ظلم را برچیده و تمدن نوین اسلامی را رقم بزند. 
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و پشت سر گذاشتن تهدیدها، توطئه‌ها و تبدیل کردن آن‌ها به فرصت، دنیای استکبار به این جمع بندی رسید که این انقلاب همان انقلاب وعده داده شده در روایات از زبان نبی اکرم(ص)، ائمه معصومین و قرآن کریم است. 
 
وی تصریح کرد: استکبار جهانی با دست و پا زدن به دنبال آن است که زمان فروپاشی خود را به تاخیر بیندازد اما در باتلاقی که روز به روز بیشتر فرو می رود گرفتار شده است. 
 
وی گفت: این امر برای دشمن مسجل و متقن است که انقلاب اسلامی تومار آنها را در هم پیچیده و پرچم را به دست پر توان رهبر معظم انقلاب به دست صاحب اصلی این انقلاب، خواهد سپرد. 
 
حجت الاسلام والمسلمین رستگار به جایگاه سپاه و هراس دشمنان از این مجموعه قدرتمند اشاره کرد و گفت: جایگاهی که سپاه برای امامین انقلاب دارد بی شک وجودش مایه آرامش و بقای آن نیز موجب رعب و وحشت دشمنان است. 
 
وی اظهار کرد: یکی از عناصر تاثیرگذار که این توان، قوت و دلاوری‌ها را به جامعه منتقل می کند، بحث اشراف است؛ اشراف از نظر رهبر معظم انقلاب، امری بسیار مهم است. 
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تاکید کرد: اشراف مانند مانیتوری است که فرمانده یا مسئول، با قرار دادن آن مقابل خود، قوت‌ها، ضعف‌ها، فرصت‌ها و تهدیدهای فراروی خود را مشاهده می کند. 
 
وی افزود: عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب روی نتایج و اثرهای این اشراف است و نتیجه برای ایشان اهمیت بالایی دارد.