آغاز دومین رزمایش معنوی فرهنگی رهروان شهدا

رهروان شهدا

آغاز دومین رزمایش معنوی فرهنگی رهروان شهدا

آغاز دومین رزمایش معنوی فرهنگی رهروان شهدا
دومین رزمایش معنوی،فرهنگی رهروان شهدا همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۲۰۸۳۰
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: دومین رزمایش معنوی فرهنگی رهروان شهدا با رمز مقدس «یا علی ابن ابیطالب علیه السلام » همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری نیز آغاز شد.

سردار علی محمد اکبری افزود: این رزمایش با هدف دیدار سراسری با ۱۵۰ هزارخانواده شهید و جانباز توسط پاسداران و بسیجیان صبح امروز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۳ با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان و خانواده های معظم شهدا و به صورت ارتباط تصویری با سپاه های استانی همراه با رونمایی از پوستر این رویداد شروع گردید.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و آزادگان همواره در دستور کار سپاه و بسیج بوده؛ ولی از سال گذشته به صورت ویژه همزمان با هفته دفاع مقدس به مدت یک ماه در سراسر کشور برگزار می شود.


سردار اکبری خاطرنشان کرد: به همین مناسبت از امروز دیدار با بیش از 1600خانواده شهید، جانباز و ایثارگر و آزاده استان چهارمحال و بختیاری توسط پاسداران و بسیجیان شروع گردید.
وی گفت: سایر مسئولین و نیروهای انتظامی و ارتش نیز با خانواده های شهدا و ایثارگران و آزادگان یگان های مربوطه دیدار می کنند.