تربیت دانش آموزان با معرفت دینی، سالم و علم آموز از اهداف طرح یاوران ولایت است

فرمانده سپاه سلمان/

تربیت دانش آموزان با معرفت دینی، سالم و علم آموز از اهداف طرح یاوران ولایت است

تربیت دانش آموزان با معرفت دینی، سالم و علم آموز از اهداف طرح یاوران ولایت است
سردار شفائی در همایش اختتامیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی گفت: یکی از اهداف این طرح تربیت دانش آموزانی با معرفت دینی، سالم و علم آموز است.
کد خبر: ۲۰۸۴۰
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶

سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در آیین اختتامیه طرح یاوران ولایت که در سالن آمفی تئاتر شهید عالی اداره کل برگزار شد؛ با اشاره به دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و مشخص شدن هویت آن، دشمنان این نظام همواره در پی توطئه و ایجاد فتنه برای جلوگیری از این مقاومت بودند.

وی با اشاره به نقش آفرینی نوجوانان و جوانان برای پاسداشت این انقلاب اسلامی خطاب به دانش آموزان گفت: بعد از گذشت ۴دهه از انقلاب شما دانش آموزان که در قالب تشکل مقدس بسیج دانش‌آموزی فعالیت می‌کنید؛ باید در زمینه تقویت معرفت دینی و علم آموزی تمام تلاش خود را به کار گیرید؛ زیرا که بسیج دانش آموزی باید کانونی ارزشمند برای علم آموزی و کسب دانش باشد. 

فرمانده سپاه سلمان افزود: زمانی شما می‌توانید به عنوان یک دانش آموز بسیجی تاثیرگذار باشید که نسبت به اصول دین، کسب معرفت و علم آموزی پیوسته تلاش کنید؛ چراکه آینده این کشور و توفیقات آن در گرو تلاش شماست؛ در واقع می‌توان گفت یک دانش آموز با معرفت و علم آموز ‌می تواند آینده‌ای درخشان برای این ملت رقم زند.

شفائی ادامه داد: کسب علم و دانش می‌تواند به ما در برطرف کردن مشکلات و مسائل کشور کمک کند و تاکید تمام مسئولان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز بر این است که به این امر مهم توجه شود و در این مسیر نقش معلمان و مدیران مدارس یک نقش محوری و تلاش آنها یک مجاهدت عظیم است.