ثمره انقلاب اسلامی ایران، الگوگیری برای تمام انقلاب های دنیاست

مسوول نمایندگی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین/

ثمره انقلاب اسلامی ایران، الگوگیری برای تمام انقلاب های دنیاست

ثمره انقلاب اسلامی ایران، الگوگیری برای تمام انقلاب های دنیاست
حجت الاسلام والمسلمین کریمی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران صادر شده و ثمره این انقلاب به برکت خون شهیدان، الگوگیری برای تمام انقلاب های دنیاست.
کد خبر: ۲۰۸۴۱
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴

حجت الاسلام والمسلمین کریمی مسوول نمایندگی ناحیه امام حسن مجتبی علیه السلام قزوین در جمع شورای اداری شهرستان قزوین که به میزبانی سپاه ناحیه امام حسن(ع) و به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار گردید، به تبیین اهداف انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۲۳ در سخنرانی خود به این آیه ۴۶سوره سبا اشاره کرد « قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ...» قیام لِلَّهِ است که ابراهیم خلیل الله، موسی کلیم الله و پیامبر اسلام(ص) را یک تنه در برابر مشرکان، فرعونیان و عادات و عقاید جاهلیت قرار می دهد، آنها را برمی چیند و توحید و تقوا را به جای آن می گذارد.

وی گفت: این قیام لِلَّهِ است که امروز ما را در این مسیر قرار داده است، امروز نام انقلاب نه فقط برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، بلکه برای تمام دنیا آشناست.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسن(ع) در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران، صادر شده و ثمره این انقلاب به برکت خون شهیدان، الگوگیری برای تمام انقلاب های دنیاست. باید تلاش کرد تا این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد.

 

وی در پایان به موضوع دفاع مقدس پرداخت و گفت: هفته دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ این نظام، ماندگار است و یاد و خاطره شهدا و جانبازان عزیز را گرامی می داریم و تجدید بیعت و عهد می کنیم. امیدواریم با یاری خداوند متعال ادامه دهنده راه شهدا بوده و پرچم این انقلاب را با دستان مقام معظم رهبری مدظله العالی به دست صاحب اصلی آن، حضرت حجت(عج) برسانیم.