برگزاری ۵ رویداد هنری در استان زنجان

مسئول سازمان بسیج هنرمندان زنجان/

برگزاری ۵ رویداد هنری در استان زنجان

برگزاری ۵ رویداد هنری در استان زنجان
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از برگزاری ۵ رویداد هنری در شش‌ماهه دوم سال جاری در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۸۴۲
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱

ابراهیم رستم خانی، در مراسم رونمایی از پنج رویداد هنری که در استان زنجان برگزار خواهد شد اظهار داشت: پنج رویداد هنری؛پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج «سودای عشق»، ششمین جشنواره ملی فیلم بسیج، نهمین دو سالانه هنرهای تجسمی بسیج «هنرنگار» ششمین جشنواره ملی موسیقی و سرود بسیج «آوای عشق»، ششمین دو سالانه سراسری عکس بسیج «نور» در شش‌ماهه دوم سال برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره برگزاری مرحله استانی پانزدهمین جشنواره سراسری نمایش بسیج با عنوان «سودای عشق» گفت: این جشنواره به دبیری «بهزاد امیری» و در سه بخش نمایش صحنه‌ای، خیابانی و نمایشنامه‌نویسی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار این جشنواره تا ۳۱ شهریورماه است گفت: مرحله استانی این جشنواره در مهرماه و مرحله کشوری آن در آذرماه سال‌ جاری برگزار می‌شود.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به برگزاری مرحله استانی نهمین دوسالانه هنرهای تجسمی بسیج «هنرنگار» که به دبیری «حسن ترخوانه» برگزار خواهد شد، گفت: این جشنواره نیز شامل دو بخش اصلی است.
وی گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره مذکور تا پنجم آبان‌ماه است که مرحله استانی آن در آبان‌ماه و مرحله کشوری آن نیز آذرماه برگزار می‌شود.

رستمخانی به برگزاری ششمین جشنواره ملی موسیقی و سرود بسیج با عنوان «آوای عشق» گفت: این جشنواره به دبیری «رحیم حسین‌خانلو» در سه بخش برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا سی‌ام مهرماه است و مرحله استانی آن در آبان‌ماه و کشوری آن نیز در آذرماه برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره ششمین دوسالانه سراسری عکس بسیج «نور» گفت: این جشنواره به دبیری ناصر محمدی در سه بخش برگزار می‌شود.
وی در خصوص جشنواره ملی فیلم بسیج بیان کرد: این جشنواره شامل بخش‌های فیلم کوتاه، داستانی، مستند کوتاه، پویانمایی، نماهنگ و فیلم‌نامه کوتاه برگزار می‌شود.