تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خوزستان

سرتیپ دوم پاسدار میر عبدالرضا حاجتی/

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خوزستان

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خوزستان
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در دیدار تجدید عهد و پیمان فرماندهان ارشدنظامی و مسئولین استان خوزستان با مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)، دردیدار بانماینده ولی فقیه دراستان بیان داشت: در این نشست تجدید بیعت فرماندهان نظامی استان و مسئولین مرتبط با دستگاه‌های نظامی در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان انجام شد.
کد خبر: ۲۰۸۵۰
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰

او در خصوص اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس امسال رنگ و‌ بوی دیگری دارد زیرا ارتش و سپاه برنامه دارند و مجموعا شامل ۷ هزار عنوان برنامه می‌شود.

سرتیپ دوم پاسدار حاجتی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور با رژه نیروهای مسلح به فرماندهی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز می‌شود، اضافه کرد: از فرماندهان ارشد جنگ با محوریت سپاه و با دعوت از سرلشکر رضایی انجام می‌گردد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: تور دفاع مقدس گردی با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری و آموزش و پرورش نیز برگزار می‌شود.

او در خصوص دیگر اقدامات هفته دفاع مقدس توضیح داد: تجلیل و تقدیر از اسوه‌های صبر دفاع مقدس خوزستان، مداحان، پزشکان و متخصصین و روحانیون حاضر در جنگ نیز انجام می‌شود.

سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا حاجتی ادامه داد: در این هفته برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود که گل آنها برگزاری دیدار برخط مقام معظم رهبری با یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس است که در تاریخ ۵ مهر خواهد بود و حدود ۵ هزار نفر نیز از سراسر استان خوزستان با همکاری فرمانداران و سپاه و ارتش در این دیدار برخط حضور می‌یابند.

او گفت: انتظار می‌رود در مزار شهدای دفاع مقدس و یادمان شهدا این پهلوانان و قهرمانان با حضور والدین آنها حضور یابیم.