۲۴۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در اصفهان برگزار می شود

جانشين سپاه اصفهان/

۲۴۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در اصفهان برگزار می شود

۲۴۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در اصفهان برگزار می شود
علی فتحیان، جانشین فرمانده سپاه صاحب‌ الزمان(عج) در استان اصفهان اظهار داشت: ۲ هزار و ۴۰۰ برنامه در ایام هفته دفاع مقدس در حوزه‌ها و اقشار مختلف برگزار می‌شود که شامل بزرگداشت نام و یاد شهدا در قالب یادواره‌ها و برنامه‌های متنوع دیگر است.
کد خبر: ۲۰۸۵۸
شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴

علی فتحیان: امسال سالی ویژه در استان اصفهان است، هفته دفاع مقدس در این استان بسیار ویژه است در راستای کنگره ۲۴هزار شهید استان اجلاسیه‌های مختلف شهرستانی و اقشار از هفته دفاع مقدس آغار و تا ۲۵ آبان که برنامه اختتامیه است برگزار می‌شوند.

۲هزار و ۴۰۰ برنامه در این ایام در حوزه‌ها و اقشار مختلف برگزار می‌شود که شامل بزرگداشت نام و یاد شهدا در قالب یادواره‌ها، نشست‌های استانی است.

روح حاکم بر دفاع مقدس این است که تعاملی که در ضرورت دفاع از کشور ایجاد شد به نسل جدید انتقال دهیم و در راستای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف انقلاب به کار ببریم.

۱۳هزار یادواره شهدا از روز افتتاحیه تاکنون برگزار شده همچنین ۵۲برنامه بزرگداشت در ایام هفته دفاع مقدس خواهیم داشت.

رژه موتوری، اعزام کاروان‌های ایثار به مدارس و روایتگری راویان دفاع مقدس، اکران فیلم‌های دفاع مقدس، نمایش‌های صحنه‌ای و ترکیبی، میز خدمت و اردوهای جهادی به یاد شهدا و تجلیل از خانواده شهدا از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

رونمایی از کتاب‌های چاپ شده در حوزه دفاع مقدس را در سراسر استان و همایش اقتدار در میدان امام علی را  قالب رزمایش الی بیت المقدس۱۵ خواهیم داشت.