انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به دنیا صادر شد

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام/

انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به دنیا صادر شد

انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به دنیا صادر شد
سردار علی محمد اکبری گفت: هشت سال دفاع مقدس نشان از مظلومیت ایران اسلامی بود، ما در این دوران، ایستادگی را یاد گرفتیم.
کد خبر: ۲۰۸۶۵
شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹

سردار علی‌محمد اکبری در این مراسم با تبریک میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق(ع)، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و با اشاره به حماسه آفرینی های رزمندگان تیپ همیشه سرافراز قمربنی‌هاشم(ع) و یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون رشادت های مردم استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس، گفت: جنگ 8 ساله نشان از مظلومیت کشور ما بود، در این جنگ یاد گرفتیم بایستیم و این ایستادگی قطعا هزینه دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به دنیا صادر شد.
سردار اکبری افزود: مردم استان چهارمحال و بختیاری با تقدیم بیش از 2500 شهید، دِین خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ادا کردند و در همه صحنه های دفاع از انقلاب حضور داشته ودارند.
سردار اکبری در پایان خاطرنشان کرد: ما امروز یکبار دیگر با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی میثاق می‌بندیم و می‌گوییم تا پای جان برای انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد هم در این مراسم،با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم و امام صادق علیهم السلام گفت: خدا را شکر می‌کنیم که در سالروز میلاد با سعادت اشرف رسل و عقل کل، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ع) و در سالروز میلاد با سعادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، در این محفل اقتدار و صلابت، توفیق حضور پیدا کردیم.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و با اشاره به آیه «و اعدوا ماستطعتم من قوه»، عنوان کرد: این آیه بدان معناست که در مقابل دشمنان تا آنجا که می‌توانید اقتدار کسب کنید و نیروی خود را افزایش دهید.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه کشورهایی با وقاحت و بی‌شرمی، مردم و مخالفان خود را ولو در سرزمین دیگر ترور و شهید می‌کنند و تمام اتکای خود به نیروی نظامی خودشان است، گفت: اما آنچه در ایران اسلامی تحت سروری ولی عصر(عج) توسط رهبر عظیم الشان انقلاب به ملت ایران و به فرزندان ایران سرمشق داده می‌شود، کسب قدرت در مقابل بیگانگان و تربیت نظامی برای آحاد نظامیان برای ترساندن دشمنان است که از سیاست‌های مقام معظم رهبری است.
فاطمی ادامه داد: ان ‌شاءالله در این مسیر خاری باشیم در چشم دشمنان ایران و اسلام، بلکه خاری باشیم در چشم دشمنان اسلام و مسلمین در سراسر عالم. همانطور که دولتمردان در فکر رفاه و خوش‌روزی ملت ایران هستند، نظامیان هم با کمال افتخار در مسیر خود تلاشگر هستند و برای ایشان دعا می‌کنیم.

گفتنی است؛ امروز علاوه بر حضور جانبازان و خانواده معظم شهدا در مراسم رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت چهل و چهارمین هفته دفاع مقدس، پیکر جانباز حاج ذبیح الله یوسفی که شب گذشته به خیل همرزمان شهیدش پیوست، از مقابل جایگاه با احترام نظامی عبور داده شد .

شایان ذکر است؛ این جانباز سرافراز از حافظان قرآن کریم و آخرین مسئولیت وی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج در یکی از شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری بوده است.