رژه ۳۱شهریور با حضور نیروهای نظامی و انتظامی در زاهدان برگزار شد.

برگزاری رژه ۳۱شهریور در زاهدان/

رژه ۳۱شهریور با حضور نیروهای نظامی و انتظامی در زاهدان برگزار شد.

رژه ۳۱شهریور با حضور نیروهای نظامی و انتظامی در زاهدان برگزار شد.
به مناسبت گرامیداشت اولین روز از آغاز هفته دفاع مقدس مراسم سان و رژه ۳۱شهریور در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۲۰۸۶۷
شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲

امیر دریادار بابک بلوچ در این مراسم اظهار کرد: خانواده شهدای دوران دفاع مقدس اسوه صبر و استقامت و ایثار و گذشت هستند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: دفاع مقدس دستاوردهای مهمی را برای ملت ایران به ارمغان آورد، بسیج تمامی نیروهای مسلح و حضور مردم در کنار رزمندگان و دفاع از میهن ستودنی بود. 

وی بیان کرد: در حال حاضر نیروهای مسلح ما  به آن درجه از قدرت بازدارندگی رسیده اند که رهبری معظم انقلاب به دشمنان تا دندان مسلح ما هشدار می دهد که دوران بزن درو تمام شده است.

این مسئول ادامه داد: این ثمره خودکفایی و توانمندی داخلی و ایمان به توان دانشمندان جوان داخلی و درس خودباوری بود که امام راحل و فرماندهی معظم کل قوا به همه ما داد.

وی گفت: این روزها با شروع سال تحصیلی وقتی معلمان در کلاس های درس به فرزندان درس می دهند نیاز نیست به دانش اموزان بگویند مرز کشور کجا بود و امروز کجاست بلکه می گویند در دوران دفاع مقدس از تمام کیان ایران اسلامی دفاع و یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادیم.

امیردریادار بلوچ با بیان اینکه دوران دفاع مقدس درس خودباوری بود، گفت: راه شهدا و امام شهدا را محکم ادامه میدهیم.

وی بیان اینکه ما باید نسل جوان و نسل های آینده را با فرهنگ دفاع مقدس و رشادهای آن دوران آشنا کنیم، افزود: باید این فرهنگ عظیم و غنی را روز به روز گسترش دهیم.

این مسئول بیان کرد: مردم و نیروهای مسلح ایران پیروزی های بزرگی را در هشت سال آفریدند که دشمنان هرگز باور آن را نمی کردند.