مقام و منزلت شهدا دردنیا قابل مقایسه نیست

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت:

مقام و منزلت شهدا دردنیا قابل مقایسه نیست

مقام و منزلت شهدا دردنیا قابل مقایسه نیست
سردار فداءبیان کرد: مقام و منزلت شهدا را هیچگونه نمی‌توانیم با مقام دنیوی مقایسه و محاسبه کنیم.
کد خبر: ۲۰۸۹۷
سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰

سردار( فدا) با اشاره به ثواب، مقام و منزلت شهدا که بعد از اولیای الهی شهدا می توانند شفاعت بستگان خود را بکنند گفت: مقام و منزلت شهدا را هیچگونه نمی توانیم با مقام در این دنیا مقایسه و محاسبه بکنیم.

سردار «مجتبی فدا» فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در اولین شب کنگره سرداران و ۹۰۰ شهید منطقه ۹ شهر اصفهان، اظهار داشت: ایران اسلامی از ابتدای شکل‌گیری نهضت امام خمینی (ره) تا کنون ۲۳۰ هزار شهید تقدیم راه اسلام کرده است که یک دهم آن یعنی قریب ۲۴ هزار شهید متعلق به اصفهان است.

سردار فدا گفت:امروزه ما این آرامش و امنیت را مدیون برکت وجودی شهدا هستیم و همچنین برکت رهبری هوشمندانه حضرت امام رحمت الله علیه و همچنین مدیون برکت تدابیر و شجاعت های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هستیم.

وی افزود:مقام معظم رهبری کسی هستند که در ۳۸ سال گذشته ابتکار عمل را در منطقه به دست گرفتند و سایه جنگ را از کشور دور کرده و دست های دشمن را بسته اند.

سردار فدا گفت: صبور و مقاوم بودن، تبعیت از مسیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مرزبندی با دشمنان جمهوری اسلامی ایران و رعایت خطوط قرمز، داشتن روحیه جهادی و انقلابی و‌ امیدواری نسبت به آینده از مهمترین رسالت های امروز ما است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: ملت بزرگ ایران اگر از روز اول مقاومت نمی‌کرد، اینگونه نمی توانست که بزرگ و قوی شود و با اتکا به خداوند متعال پنجه در پنجه دشمنی قوی انداخت و در پرتو ملت بزرگ، دین بزرگ و رهبری الهی، ایران در جهان عزت یافت و این به‌واسطه خون شهدا است.

همچنين وی در آخر با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی، بیان داشت: عملیات طوفان الاقصی عملیات پیش‌دستانه‌ای بود که توطئه‌های رژیم صهیونیستی را از بین برد و تلاش دشمن را برای عادی سازی ارتباط با رژیم صهیونسیتی ناکام ساخت.

وی تاکید کرد: رشد علمی در کشور باید بیشتر شود و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی هم باید توسعه پیدا کند تا اتکای ما به کشورهای دیگر کم‌ شود. 

باید کاری کنیم که دست بر زانوی خود بگذاریم و همانند دوران کرونا که همه مردم به صحنه آمدند، در عرصه علمی نیز با حضور مردم پیشتاز شویم.