دستاوردهای دفاع مقدس باید برای نسل جوان بیان و تبیین شود

حجت الاسلام بیگدلی/

دستاوردهای دفاع مقدس باید برای نسل جوان بیان و تبیین شود

دستاوردهای دفاع مقدس باید برای نسل جوان بیان و تبیین شود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: باید دستاورد بزرگ دفاع مقدس برای نسل جوان و امروزی بیان و تبیین شود.
کد خبر: ۲۰۹۵۵
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸

حجت الاسلام بیگدلی در همایش روز سرباز که در مجموعه سپاه استان برگزار شد اظهارداشت: اگر به گذشته کشور نگاه کنیم خواهیم که در اعصار مختلف همواره قسمت‌هایی از این کشور به علت نالایقی حکمرانان حاکم بر آن از دست رفته است.
وی به جنگ تحمیلی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این جنگ رزمندگان با قدرت ایمان و‌خود باوری و از خود گذشتگی ورهبری حکیمانه امام راحل اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک این کشور دست دشمن بیفتد و باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت:جنگ تحمیلی باعث شد بسیاری از دستاورده‌ها از جمله ساخت پل ، ساخت موشک، تسلیحات نظامی و....را یاد گرفته و به خودکفایی برسیم. 
 وی افزود: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند از ایثار، اخلاص، شجاعت، مقاومت، فداکاری و حماسه‌سازی رزمندگان و ملت بزرگ ایران اسلامی است که این فرهنگ و دستاورد بزرگ باید برای نسل جوان و امروزی بیان و تبیین شود.
این مسئول با اشاره به جانفشانی هزاران شهید در تاریخ کشور، اضافه کرد: همه ما در موقعیت‌های مختلف سرباز هستیم، این همه خون که تقدیم شده است بی‌شک خروجی دارد و خروجی‌اش موقعیت امروز ایران در منطقه و اقتدار آن است.
وی افزود: امروز دفاع مقدس موجب پشیمان شدن دشمنان این نظام شده است و امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا میدان داری می‌کند و امروز شاهد پیروزی فلسطین و غزه هستیم و صحنه‌های مبارزه تغییر کرده است.
حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به رسانه‌های معاند با انتشار اخبار جعلی و کذب همواره در تلاش هستند تا  مردم به خصوص جوانان را نسبت به نظام بدبین کنند گفت: جوانان امروز باید آگاهانه تصمیم‌گیری کنند و نباید فریب دشمن را خود چرا که دشمن سعی در برهم زدن نظم ایران اسلامی داشته تا امنیت را در این کشور مختل کند.
وی ادامه داد: شما جوانان و سربازان باید تلاش خود در جهت سرافرازی و پیشرفت این نظام وکشور بکنید و به دشمنان اجازه دخالت در امور کشور را ندهید.