آمریکایی‌ها صحنه گردان اصلی جنایت اسرائیل هستند

مشاور عالی فرمانده کل قوا/

آمریکایی‌ها صحنه گردان اصلی جنایت اسرائیل هستند

آمریکایی‌ها صحنه گردان اصلی جنایت اسرائیل هستند
مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: صحنه گردان اصلی میدان امروز و پشتوانه جنایت اسراییل در منطقه آمریکا و اروپاییان هستند.
کد خبر: ۲۰۹۶۸
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰

 سرلشکر رحیم صفوی در تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان استان قزوین که در صبحگاه سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: مردان و زنان قزوین شجاع، ولایت مدار و باتقوا هستند و در دفاع مقدس خط شکن بودند. 
 
وی با بیان اینکه این تجمع اعلام آمادگی فرزندان انقلاب برای تحقق گام دوم انقلاب است، افزود: پدران و مادران ما انقلاب را به این مرحله رسانده و حال تحقق گام دوم با شما فرزندان انقلاب است. 
 
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: نیروهای مسلح خدمتگذار و فدایی ملت ایران است و خود را خادم این مردم می دانیم. 
 
وی با بیان اینکه فلسفه حضور شما فلسفه آمادگی در همه عرصه ها است، تصریح کرد: نیروهای مسلح ما به خصوص بسیج قهرمان جنگ شناختی و ترکیبی را که جنگ تغییر در باورها و ارزش ها است را درک می‌کنند. 
 
سردار صفوی اضافه کرد: در روزگاری در ابتدای جنگ به تعداد نیروها سلاح و لباس نداشتیم اما امروز به برکت انقلاب نیروهای مسلح قدرتمند را در کنار دولتی قدرتمند تشکیل داده ایم. 
 
وی با تاکید بر اینکه فرهنگ، معارف و ارزش های دفاع مقدس را خوب باید یاد بگیریم عنوان کرد: بسیجی بودن یک مکتب و فرهنگ است و باید آن را خوب فهمیده و به آن عمل کنیم. 
 
مشاور عالی فرمانده کل قوا بیان کرد: شناخت شهدا و جانبازان را اولویت خود قرار داده و سعی کنیم با فرهنگ شهدا و جانبازان و تفکر و اندیشه او ارتباط برقرار کنیم. 
 
وی با بیان اینکه انسانهای بزدل هیچگاه در مواقع خطر در میدان نمی‌مانند ادامه داد: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس مردان شجاعی بودند که با درک شرایط در میدان حساس کشور ایستادند. 
 
سرلشکر صفوی اضافه کرد: بسیجی باید با فضای پیرامون خود آشنا شده و نسبت به آن تحلیل و واکنش مثبت و صحیح را ارائه دهد. 
 
وی با بیان اینکه باید دوست و دشمن را بشناسیم، تصریح کرد: ما با دشمنان جبهه مقاومت دشمن و با دوستان این جبهه دوست هستیم. 
 
مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه ما در یک شرایط فوق حساس منطقه ای و داخلی قرار گرفته ایم، گفت: باید فهم و درک درستی از صحبت های مقام معظم رهبری نسبت به مسایل داشته باشیم. 
 
وی اظهار کرد: صحنه گردان اصلی میدان امروز و پشتوانه جنایت اسراییل در منطقه آمریکا و اروپاییان هستند و اسرائیل بدون اذن و اجازه آنها هرگز نمی تواند دست به این همه جنایت بزند. 
 
وی در پایان با بیان اینکه ما باید نسبت به مسایل منطقه و داخلی کشور هوشمند عمل کرده و مواضع خود را با مقام معظم رهبری هماهنگ کنیم، یادآور شد: از برخی‌ها که خیلی مواضع تندتری نسبت به مقام معظم رهبری می‌گیرند احساس نگرانی میکنم.