سرتیپ دوم پاسدار منصور شوقانی در پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله و جمعی از رزمندگان محور مقاومت در لبنان را تبریک و تسلیت گفت.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

سرتیپ دوم پاسدار منصور شوقانی در پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله و جمعی از رزمندگان محور مقاومت در لبنان را تبریک و تسلیت گفت.

کد خبر: ۲۱۰۲۹
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ


شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از رزمندگان سلحشور محور مقاومت به دست رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان ،بار دیگر عطر معنوی و نسیم روح بخش ایثار و شهادت را در فضای ایران اسلامی متجلی کرد.
اینجانب ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک، شهادت این عزیزان را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معزز شهدا و همه آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
شهدای والامقام جبهه مقاومت با نثار خون پاک خود، برگ زرینی بر افتخارات اسلام و انقلاب اسلامی افزودند و ثابت کردند که راه مقاومت، راه پیروزی است. دشمنان بدانند که شهادت این عزیزان، نه تنها خللی در عزم راسخ جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد، بلکه اتحاد و همبستگی این جبهه را بیش از پیش مستحکم‌تر خواهد ساخت.
همه نیروهای مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن هستند و سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهند زد.
اینجانب شهادت این مجاهدان راه حق را تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آنان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.


سرتیپ دوم پاسدار منصور شوقانی
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان