شهادت هنیه و سید حسن نصرالله باعث پیروزی های بزرگی خواهد بود

امام جمعه موقت یزد/

شهادت هنیه و سید حسن نصرالله باعث پیروزی های بزرگی خواهد بود

شهادت هنیه و سید حسن نصرالله باعث پیروزی های بزرگی خواهد بود
امام جمعه موقت یزد عنوان کرد: شهادت هنیه و سید حسن نصرالله باعث پیروزی و اتفاقات بزرگی خواهد بود و باعث بیداری افرادی خواهد شد که در بین ما هستند، و همین موضوع شوری به مراتب بزرگ‌تر در جهان ایجاد می‌کند و چنین جامعه‌ای لایق ظهور امام زمان هست.
کد خبر: ۲۱۰۳۲
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵

آیت الله سید ناصر محمدی در تجمع امشب مردم یزد در میدان امیرچخماق که برای محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی و شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله برگزار شد با اشاره به اینکه امروز تدریجا آرایش جبهه حق و باطل در حال شکل‌گیری است، و تمام کفر در برابر تمام اسلام می‌ایستد، گفت: اتفاقات یک سال گذشته و شهادت سید حسن نصرالله و همچنین شهادت بسیاری از کودکان و جوانان در این مدت نشان از این دارد که خداوند منتظر است که اتفاقی رخ دهد.

وی ادامه داد: در دوره‌های گدشته نیز این سختی‌ها برای ملت‌های مختلف رخ داده و برای خدا کاری نداشته است که سریعا این مشکلات را برطرف کند، ولی خداوند منتظر است تا اتفاقی رخ دهد و بسیاری از مردم تصور می‌کنند که اتفاقاتی که دارد رخ می دهد به سادگی به دست آمده است، ولی این چنین نبوده و سختی‌های زیادی را مسلمانان در این مسیر تحمل کرده‌اند.

امام جمعه موقت یزد ادامه داد: خداوند از نگاه من منتظر دو اتفاق است، و در شرایطی که موشک و پهپاد مورد نیاز بوده اما پیروزی فقط از جانب خدا است، و بنابراین اتفاقی باید رخ دهد و تضرع  و توجه ویژه به خداوند است.

وی ادامه داد: انسجام بیشتر در بین مسلمانان دومین اتفاقی است که باید رخ دهد و به همین دلیل مقام معظم رهبری در ابتدای پیام خود مسلمانان را مخاطب قرار می‌دهد و باید قبول کنیم که بسیاری از مسلمانان هنوز از خواب بیدار نشده‌اند و هنوز درک درستی از اتفاقات ندارند.

محمدی عنوان کرد: شهادت هنیه و سید حسن نصرالله باعث پیروزی و اتفاقات بزرگی خواهد بود و باعث بیداری افرادی خواهد شد که در بین ما هستند و همین موضوع شوری به مراتب بزرگ‌تر در جهان ایجاد می‌کند و چنین جامعه‌ای لایق ظهور امام زمان است.

امام حمعه موقت یزد با اشاره با آیه‌ای از قرآن کریم گفت: مقام معظم رهبری در چند روز اخیر صحبت‌ها و پیام‌های متعددی داده‌اند و ما و تمام ملت ایران به ایشان اعلام می‌کنیم سر و گوش ما به فدای شما و منتظر فرمان شما هستیم و هیچ گاه شما را تنها نخواهیم گذاشت.