فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

سردار عابد/

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت
سردار عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان را استحکام‌ بخش پایه‌های مقاومت در کل منطقه دانست.
کد خبر: ۲۱۰۴۸
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴
سردار عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در پیامی، شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم
«مِنَ المُومنین رِجالٌ صَدَقوا ما عَاهَدُوا اللهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ و مِنهُم مَن یَنتَظِر وَ ما بَدَّلوا تَبدیلا»

 

زلزله‌‌ای که مدت‌هاست، بنیان رژیم تجاوزکار و سفاک صهیونیستی را به لرزه درآورده است مرهون تلاش‌ها، مجاهدت‌ها، مردانگی‌ها و شجاعت‌های سی‌ساله مردی است که در مسیر مقاومت از همه هستی خود گذشت تا مبارزه حق‌طلبانه محور مقاومت را راهبری کند و با جهت بخشیدن به سایر حوزه‌های مقاومت، امروز به نماد عزت و افتخار شیعیان جهان تبدیل شود.
شهادت سید حسن نصرالله گرچه مصیبتی سنگین بود و دل‌های زیادی را آزرده کرد اما بدون شک پایه‌های مقاومت را در کل منطقه مستحکم‌تر از قبل ساخت.    
عاملین و مباشرین این جنایت فجیع به عنوان شقی‌ترین دشمنان انسانیت، با ریختن خون پاک سید مقاومت و همرزمانش از جمله سردار سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان، آرزوی دیرینه‌ آنها را در دیدار حضرت حق‌تعالی محقق ساختند و بی‌تردید قطره‌قطره این خون‌ها، ضامن رهایی قدس شریف و برافراشتن پرچم اسلام بر فراز مسجدالاقصی خواهد بود. 
همان‌گونه که شهید سید حسن نصرالله، با هوش‌، درایت و شهامت وصف‌ناپذیر خود پس از شهادت سید عباس موسوی حرکت، مسیر مبارزه و تقابل با رژیم سفاک و منفور صهیونیستی را پر قدرت‌تر ادامه داد، بی‌گمان پس از این شهید بزرگوار نیز محور مقاومت و حزب‌الله قهرمان، با انگیزه و توان مضاعف در جهت محو این غده سرطانی از منطقه تلاش خواهد کرد و إن‌شاءالله به زودی زوال صهیونیست‌ها را شاهد خواهیم بود. 
از این رو شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از یاران ایشان را به محضر حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، خانواده این عزیزان و همه آزادیخواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و نصرت‌ الهی را برای جبهه مقاومت مسألت می‌نمایم.
 
عبدالرضا عابد
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)