شهید سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان از نخبگان نظامی دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت بود

فرمانده قرارگاه نیروی زمینی سپاه/

شهید سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان از نخبگان نظامی دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت بود

شهید سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان از نخبگان نظامی دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت بود
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار شهید سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان از نخبگان نظامی دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت بود و در نبرد با دشمنان، ابتکارات زیادی داشت.
کد خبر: ۲۱۰۵۴
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸

سردار جواد استکی با حضور در صد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: مشغول کردن سه لشکر دشمن در دوران دفاع مقدس و ایجاد عملیات روانی از طراحی‌های این شهید بزرگوار بود. 
 
وی ادامه داد: شهید نیلفروشان سوابق درخشانی در دوران انقلاب داشت و در دفاع مقدس نیز در رده‌های مختلف فرماندهی و عملیاتی با دشمنان نبرد کرد. 
 
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: تجارب و دانش این فرمانده باعث شد تا پس از جنگ نیز مسوولیت‌های مختلفی به او واگذار شود و پس از شهادت سردار زاهدی بعنوان جایگزینش برگزیده و معرفی شود. 
 
وی با بیان اینکه سردار سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان با فرماندهی شهید سیدحسن نصرالله عملیات‌ موفقیت‌آمیز پرشماری را اجرا کرد، افزود: او همواره از بهترین تاکتیک‌های نظامی بهره می‌برد. 
 
سردار استکی با اشاره به اینکه شاهد مقاومت یک ساله غزه هستیم، خاطرنشان کرد: قدرت بازدارندگی مقاومت بیش از آن است که رژیم صهیونیستی تصور کند. 


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی سپاه گفت: استقامت جبهه مقاومت و حزب الله سبب شده است تا دشمن حتی یک متر هم نتواند از طریق زمین پیش برود و بجای آن با ریختن بمب بر سر زنان و کودکان، جنایت‌ می‌کند. 
 
سردار استکی اظهار داشت: از شهید سیدحسن نصرالله خواسته بودند تا در زمان بمباران، ضاحیه بیروت را ترک کند اما او نپذیرفت و گفت من در بین مردم باید از این جغرافیا دفاع کنم. 
 
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: هدف قراردادن اهداف در قلب اسرائیل توسط حزب الله، قدرت جبهه مقاومت را نشان می‌دهد در حالیکه تاکنون از یک دهم توان خود بهره نبرده است.