سرتیپ دوم پاسدار عظیمی جاهد در پی شهادت سید مقاومت پیام تسلیتی صادر کرد

سرتیپ دوم پاسدار عظیمی جاهد/

سرتیپ دوم پاسدار عظیمی جاهد در پی شهادت سید مقاومت پیام تسلیتی صادر کرد

سرتیپ دوم پاسدار عظیمی جاهد در پی شهادت سید مقاومت پیام تسلیتی صادر کرد
به گزارش روابط عمومی سازمان پیشکسوتان سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا عظیمی جاهد مسئول سازمان پیشکسوتان سپاه در پی شهادت سید مقاومت، نماد مبارزه با ظلم، پناه مظلومان و ستم‌دیدگان لبنان و منطقه، شهید سیدحسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه) پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۲۱۰۵۷
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱

متن این پیام به شرح زیر است: 

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

 

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

خوی درندگی و دیو صفتی که از ازل در سرشت شجره خبیثه صهیونیسم خونخوار و همدست جنایتکار او شیطان بزرگ، آمریکا وجود داشته، این روزها به مرز جنون، وقاحت، گستاخی و درندگی بی حد و حصر رسیده است.

 اقدام رژیم نامشروع و گرگ صفت صهیونیستی در شهادت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله با حمایت همه جانبه رژیم آمریکای مستکبر در سالگرد طوفان الاقصی و بعد از جنایات بی‌شماری که منجر به شهادت و زخمی شدن صد‌ها مجاهد و رزمنده مظلوم و مقتدر محور مقاومت و هزاران نفر از مردم بی‌دفاع غزه و لبنان شد، بیانگر پذیرش شکست میدانی از گروه‌های جهادی مقاومت بویژه حزب الله لبنان است که باذن الله زوال رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

خون شهیدان مقاومت چون خون شهدای کربلا تا انتهای زمین و زمان خواهد جوشید و بذرهای آزادی بشر جوانه خواهد زد تا با آزادی قدس شریف، زمینه ظهور منجی بشریّت را با برافراشتن پرچم حق بر فراز قله‌های جهان به جشن بنشیند.

اساسی که شهید سید حسن نصرالله عزیز در لبنان پایه‌گذاری کرد و به دیگر مراکز مقاومت، سمت و سو بخشید، با فقدان او از میان نخواهد رفت. بی تردید، شهادت سرداران رشید اسلام نه تنها خللی در عزم و اراده نیرو‌های مقاومت وارد نخواهد کرد، بلکه بر همبستگی و قدرت جبهه مقاومت در برابر ظلم و ستم صهیونیستی می‌افزاید.

اینجانب به نمایندگی از جامعه عظیم پیشکسوتان سپاه شهادت مجاهد کبیر، پرچمدار مقاومت در منطقه، عالم بافضیلت دینی و رهبر مدبر سیاسی، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله (رضوان‌الله‌علیه) را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب بر حق‌شان حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) و مسلمان جهان تبریک و تسلیت می گویم و بر طبق اصل سریع حکم مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا در بسیج همه امکانات برای پشتیبانی جبهه مقاومت آمادگی کامل در اجرای این دستور را داریم.

سرتیپ دوم پاسدار علیرضا عظیمی جاهد
 مسئول سازمان پیشکسوتان سپاه