جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با مادر شهید در کومله لنگرود دیدار کرد

سردار غلامحسین غیب پرور/

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با مادر شهید در کومله لنگرود دیدار کرد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با مادر شهید در کومله لنگرود دیدار کرد
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه امام علی (ع) به همراه فرمانده سپاه قدس گیلان با مادر شهید علی نجفی در کومله دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۲۱۰۸۷
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸

سردار غلامحسین غیب پرور در این دیدار ضمن تجلیل از مقام والای مادران شهدا گفت: خانواده‌های معظم شهدا بزرگترین سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه امام علی (ع) با بیان اینکه شهدای ایران اسلامی پرورش یافته مادرانی وارسته اند ، افزود: ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا باید تربیت دینی و انقلابی شهدا به درستی تبیین شود.

سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این دیدار، امنیت امروز کشوررا مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری همه رزمندگان اسلام دانست و گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا کوچکترین تکلیف و دیدار با خانواده شهدا یک وظیفه است.

با بیان اینکه یاد شهدا همیشه زنده است و باید تلاش شود تا راه آنها ادامه یابد، افزود: مادران شهدا الگوی بسیار خوبی برای رشد و پرورش نسلی از تبار حضرت زهرا (س) برای جامعه اسلامی هستند.

شهید علی نجفی کومله جانشین گردان حمزه ۱۰ خرداد سال ۱۳۴۲ در شهر کومله دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۶۵ در حالی که مجروح بود در عملیات کربلای ۲ شرکت کرد و در ۹ شهریور سال ۱۳۶۵ در منطقه حاج عمران عراق به درجه رفیع شهادت نایل آمد.