پایان موفقیت‌آمیز صندلی‌گذاری طبقه دوم ضلع غربی ورزشگاه آزادی

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)/

پایان موفقیت‌آمیز صندلی‌گذاری طبقه دوم ضلع غربی ورزشگاه آزادی

پایان موفقیت‌آمیز صندلی‌گذاری طبقه دوم ضلع غربی ورزشگاه آزادی
در راستای تعهد این قرارگاه به اجرای پروژه‌های بزرگ ملی و عمرانی، عملیات صندلی‌گذاری در ضلع غربی طبقه دوم ورزشگاه آزادی با موفقیت به پایان رسید.
کد خبر: ۲۱۱۰۱
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰

پروژه صندلی گذاری طبقه دوم ضلع غربی ورزشگاه آزادی که در قالب همکاری با هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی، از 17 شهریور آغاز و در تاریخ سوم مهرماه به پایان رسید.

در این مرحله از بازسازی، مقاوم‌سازی سکوهای ضلع غربی ورزشگاه نیز در دستور کار قرار داشت و نزدیک به 16 هزار صندلی جدید در زون‌های بازسازی شده طبقه دوم نصب شد. طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، عملیات نوسازی و استانداردسازی ورزشگاه آزادی در مرحله اول شامل 22 زون می‌باشد که در این مرحله 19 زون جدید به همراه 3 زون قبلی مقاوم‌سازی شده‌اند.

همچنین، علاوه بر سکوهای تماشاگران، بازسازی کامل جایگاه ویژه، جایگاه خبرنگاران، جایگاه‌های VIP و CIP و همچنین ایجاد فضای اختصاصی مدیا سنتر خبرنگاران و تونل ورودی و خروجی مجزای آنان نیز در دستور کار قرار گرفته است. مطابق اعلام قبلی، این مرحله از عملیات بازسازی ورزشگاه آزادی تا پایان فصل پاییز سال جاری به اتمام خواهد رسید.

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به عنوان یکی از بازوهای توانمند عمرانی کشور، همواره نقش بسزایی در اجرای پروژه‌های ملی و راهبردی داشته و پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی نیز نمونه‌ای از تعهد این مجموعه به توسعه زیرساخت‌های مهم ورزشی کشور به شمار می‌رود.