عملیات «وعده صادق۲» چهره‌ی مستکبرین جهان را در هم فرو برد

مسئول سازمان پیشکسوتان سپاه/

عملیات «وعده صادق۲» چهره‌ی مستکبرین جهان را در هم فرو برد

عملیات «وعده صادق۲» چهره‌ی مستکبرین جهان را در هم فرو برد
سرتیپ دوم پاسدار عظیمی جاهد گفت:‌ حمله قاطعانه سپاه پاسداران به مواضع نظامی، امنیتی و مراکز راهبردی رژیم اشغالگر قدس موجی از شادی و غرور را در امت اسلامی برانگیخت.
کد خبر: ۲۱۱۲۰
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳

 سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا عظیمی جاهد مسئول سازمان پیشکسوتان سپاه طی پیامی، ضمن قدردانی در پاسخ نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در نقض حاکمیت کشور در ترور شهید «اسماعیل هنیه» و ترور شهید «سیدحسن نصرالله» و سرلشکر پاسدار «سید عباس نیلفروشان»، با تقدیر از این اقدام تلافی جویانه که برابر حق قانونی کشور انجام گرفت، پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ

پس از ادامه یافتن جنایات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع و بی‌گناه غزه و لبنان و به‌ شهادت ر‌ساندن رهبران جبهه مقاومت، سرانجام پس از خویشتنداری طولانی‌مدت، موعد عمل به وعده‌ی خونخواهی شهدای عزیز مقاومت فرا رسید و جنایتکاران صهیونیستی سیلی محکمی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریافت کردند.

 موشک‌ باران شب گذشته سرزمین‌های اشغالی در عملیات پیروزمندانه‌ی «وعده صادق۲» که بر اساس حقوق مشروع خود در پاسخ قاطع به جنایات رژیم صهیونیستی انجام شد، دل تمامی مسلمین و آزادگان عالم به‌ خصوص مردم فلسطین و لبنان را شاد و چهره‌ی تمامی مستکبرین جهان را در هم فرو برد و بار دیگر توانمندی نظامی و دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید.

بار دیگر جهان نظاره کرد که میتوان از علم و دانش در جهت صلح و یاری مظلومان عالم استفاده کرد و جمهوری اسلامی ایران با رعایت اصول اخلاقی، تعالیم اسلامی و حقوق بشردوستانه بین‌المللی، تنها اهداف و تأسیسات نظامی و امنیتی رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی را مورد آماج موشکی خود قرار داد.

جمهوری اسلامی ایران با تمام توان، مسیر حمایت از جبهه مقاومت را تا آزادی کامل قدس شریف ادامه خواهد داد و بی‌شک هر اقدام مذبوحانه رژیم جعلی صهیونیستی و حامیانش را با سیلی محکم و مقتدرانه پاسخ خواهد داد.

اینجانب به نمایندگی از پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می کنم که این سازمان با وجود آموخته ها و تجارب خود در دوران درخشان و پر افتخار دفاع مقدس که توأم با ایمان و اراده به پروردگار است،‌ همچون همیشه در اختیار نیروهای مسلح قرار داده و در جهت حمایت کامل و پشتیبانی از آنها آمادگی هر نوع ماموریتی را دارد.

مسئول سازمان پیشکسوتان سپاه
سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا عظیمی جاهد